Vanaf november/december voor een eerste kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pip89, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wondertjeinmaak

wondertjeinmaak Fanatiek lid

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Laura dikke knuf voor jou meid, hopelijk kun je er vanav toch een beetje van genieten.

2. Lauraw25

Lauraw25 Actief lid

8 dec 2012
    290
    1
    0
    Ik sta perplex.. Ging ik vannacht naar de wc, moest nodig plassen.. Was rond vier uur.. Was er geen bloed, niks!! Ook niet met afvegen.. Ik tuitende daarna in bed.. Net een test gedaan, maar de verpakking was open.. De test is helaas mislukt.. Controlestreepje nergens te bekennen.. Nu een hele dag werken en een test halen erna.. Spannend en dan op valentijnsdag!!!!

Pfff ik ben zo zenuwachtig!! :)

Mijn vriendin is in verwachting van een jongen!! Dat wist ze al vanaf het begin.. Super leuk!!

Fijne dag allemaal! Duimen jullie mee?

3. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Laura spannend meid!! Ga voor je duimen!

Hier vannacht heel sterk het gevoel gehad dat ik nu zwanger ben. Nog niet eerder gehad. Maar we wachten maar af hihi.
    Was vanmorgen nog wel in twijfel om te testen maar blijft toch wachten. :D

4. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh spannend Laura!!! Hou ons op de hoogte!

En Wondertjeinmaak: je wacht echt tot je NoD? Goed hoor.. Ben benieuwd! :)

5. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Ja wij gaan echt wachten hihi. Wordt nu wel lastiger hoor.

6. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien domme vraag, maar in je banner heb je iets staan over pendel en sweet angel. Wat is dat precies?

7. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Pendels heb ik aangevraagd in een topic hier op dit forum. De uitslagen staan er dan onder van de mensen bij wie ik een verzoek heb in gediend. Maar dat wil niet zeggen dat ze het goed hebben.

De dames die pendelen doen het ook op verschillende dagen/tijden. Je kunt niet altijd zomaar een verzoek indienen.

8. Emmaleigh

Emmaleigh Actief lid

20 dec 2012
    105
    0
    0
    Ik ga duimen voor je Laura! Wat jammer dat de test mislukt is, ik heb dat ook een keer gehad. Heel erg frustrerend is dat! Succes vanavond! :D

9. Pip89

Pip89 Actief lid

4 apr 2012
    155
    0
    16
    *duim duim duim*

Spannend!

10. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Spannend hoor meiden!! Ik duim ook voor jullie dat het raak is!!!

Ik had ook gependeld en ze had gelijk!! Echt zo tof:D.

Het zal natuurlijk niet altijd kloppen maar bij mij toevallig wel:).

11. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Hopelijk klopt het hier ook! hihi.

Heb nu zo sterkt het gevoel dat het raak is, maar wil eigenlijk ook niet teleurgesteld worden als het niet zo is.

12. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ja kan me voorstellen! Maar wel veel februari zeg! Ik hoop het echt voor je!

Succes met wachten:D

13. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    haha dankje!

14. anna8

anna8 Actief lid

2 jan 2013
    257
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helder! ;) Maar dan zou februari wel een hele mooie maand worden zeg!! Spannend!

Wij net terug van verjaardag. Weet twee vrienden verteld over zwangerschap! Helemaal leuk en blij!

Vanmiddag ook op werk verteld.. Dus tja, nu alleen nog broertje van m'n man en dan wachten op de echo en dan mag de hele wereld het weten!!!

15. Lauraw25

Lauraw25 Actief lid

8 dec 2012
    290
    1
    0
    Nou ik ga toch door naar ronde 4.. Toch ongesteld geworden.. Hehe eindelijk.. Nu kunnen we tenminste door! Gisteravond nog een test gedaan, die zei niet zwanger dus, heb ik me daarbij neergelegd en ben nu ongesteld.. En nu ook gelijk ziek.. Verhoging etc. Blijf vandaag een dag thuis.. Even bijtanken..

@wondertjeinmaak.. Waarom heb je het gevoel dat je nu zwanger bent? Heb je symptomen? :p

@pip89.. Wij zitten nu samen in ronde 4! De meeste zijn nu zwanger.. Geweldig! Nu wij nog :p Gaat vast goed komen.. Positief blijven, als is dat soms erg lastig :)

16. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Nee symptomen heb ik helemaal niet, maar van binnen zegt een gevoel dat. Kan het niet echt omschrijven hihi.

anne leuk he idereen vertellen, lekker genieten.

Zijn de meeste al zwanger in dit clubje? Nu hopen dat we snel volgen :D

17. Pip89

Pip89 Actief lid

4 apr 2012
    155
    0
    16
    Ja Laura, ronde 4, dat wordt gewoon onze ronde! Ik heb elk moment mijn eisprong denk ik, had gisteren nog geen positieve ovutest, maar ik vertrouw ook niet zo op die dingen. Hopelijk kunnen we genoeg gezellig doen de komende dagen...ik weet niet, ik voel me er niet rustig onder...soort vreemd gevoel dat zegt: het kan wel eens lang gaan duren. Stom hè? Ik ben van mezelf een heel positief persoon, maar als ik iets echt heel erg graag wil en het wil niet, dan kan ik zo omslaan naar neerslachtig en negatief, heel irritant!
    Nou, in ieder geval, dit wordt gewoon onze ronde hè?:D

Zou wel heel gaaf zijn, dan lopen we allemaal vlak na elkaar!

Nou dames, best wel een ego berichtje dit zeg. Maar ik ben zo blij, heb vandaag een nieuwe baan gekregen! Wiehoe! De werkgever was onwijs enthousiast en bood me zo een contract aan, dus ik ben dolgelukkig.

En gisteren ook gehoord dat er een bruiloft aan komt, de broer van mijn man heeft zijn vriendin gevraagd! Zijn al 12,5 jaar samen, en niemand had het nog verwacht! Haha.

Wondertje, ik hoop dat je gevoel hartstikke goed zit! Soms zegt dat meer dan symptomen. Duim duim duim!

Anna, wat leuk dat je het nu van de daken kunt schreeuwen! Hoe reageerden ze op je werk?

Dat lijkt me het verschrikkelijkst van de hele zwangerschap hè, serieus:p het op je werk vertellen. Ik ben niet eens zwanger, maar zie er nu al tegenop...haha.

18. wondertjeinmaak

2 sep 2012
    4.652
    7
    38
    Vrouw
    Leuk een trouwerij. Vind dat altijd wel leuk!

Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!

19. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wat super:D

20. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Jammer! Maar nieuwe ronde nieuwe kansen!

Deel Deze Pagina