Imp, sterkte! Heb je een zware zwangerschap? Schorpioen, leuk dat je nog mee leest. Hoe voel je je? Hier, hard aan het twijfelen of ik naar de stad zal gaan voor testen...heb wat krampjes, maar nog geen spotting te bekennen. En opeens hele grote roze tepelhoven (?), herkent iemand dit? Vind het ook een beetje eng om te testen, bang voor teleurstelling denk ik. Leef nu een beetje in de droom dat het zo zou kunnen zijn, hahaha.
Ik zou eigenlijk gaan wachten tot je wat meer richting die 35 dagen bent. Dat is je langste cyclus. Maar hoop wel dat je gewoon zwanger bent meid.
@ Pip en IMP, ik reageer eigenlijk niet meer aangezien er zoveel meiden bijgekomen zijn waar ik helemaal niets mee gedeeld heb, lees vooral om te zien hoe het met jullie gaat en stiekem leef ik natuurlijk ook mee met de andere meiden. Maar met mij gaat het goed, vandaag 17 weken zwanger. Sinds drie dagen voel ik mijn kindje schoppen, dat is echt zo vreemd en bijzonder. Het was altijd zo van ik weet dat er een kindje zit, maar besefte het nog niet helemaal, nou nu ik het ook voel bewegen besef ik het maar al te goed. Ik heb inmiddels de babykamer besteld ("Bartje" bij baby en tienermagestore) en ook de wagen (Quinny moodd). Wordt nu echt echt hoor. Over 3,5 week hebben we de 20wk echo en gaan we kijken wat het wordt. En voor alle dames hier die last hebben van de kwaaltjes, dit werd bij mij minder na de 12/13 weken. Ik heb nu al 1 maand niet meer overgegeven. Er is dus hoop! Ik voel mij weer helemaal top. Pip, ik duim voor een posi test!!!
Go Pip, go pip, go pip.... Schorpioen...fijn dat je nog wel meeleest en leuk weer eens iets van je te horen. Hier: volgens mij geen zware zwangerschap hoor, ik was voor die tijd al redelijk vaak niet fit en nu wordt dat niet beter natuurlijk. Gisteren te lang doorgewerkt dus ik kon savonds niks meer van de buikpijn. Verder gaat het wel aardig hoor, nog wel moe savonds maar ik ga gewoon na het avondeten op bed...
Hoi meiden, ben ik ook weer! Het weekend weg was heerlijk.. Heeft mij goed gedaan, gelukkig.. Ik was er moe.. Ik heb iig geen bloedarmoede, dus dat is mooi! Pip.. Spannend joh.. Hopelijk word je gewoon niet ongesteld en ben je hartstikke zwanger!! Imp.. Denk vooral aan je eigen gezondheid en ga vooral naar bed wanneer je lichaam dat aangeeft.. Schorpioen87.. Spannend.. Bijna de 20 wkn echo.. Leuk!! Wat denk je dat het wordt of geen flauw idee?? Voel sinds gisteren weer mijn (.)(.) en dan denk ik nu dan zal het wel weer niet zo zijn. meiden die inmiddels zwanger zijn.. Hoe was dat bij jullie??
Schorpioen, Wat geweldig dat je jouw kleintje al voelt! Wat zal dat bijzonder zijn! En even de kamer opgezocht, gaaf hee! Dat is ook mijn smaak wel en een mooie kinderwagen ook. nog even geduld en dan weet je wat het is, spannend! Heb je een voorgevoel? Imp, Lekker rustig aan De kwaaltjes gaan weer weg, zegt Schorpioen! Hoop dat het snel beter wordt. Laura, wat fijn dat je lekker hebt kunnen uitrusten en bijkomen! Nu uitkijken naar de testdatum Hier, gefrustreerd, hahaha. Ik heb op mijn NOD de stoute schoenen aan getrokken en heb 's middags getest (terwijl ik al best wat gedronken had, lekker dom), en die was negatief. Daarna heb ik het niet meer gedurfd. Ik heb ook wel eens een uitschieter, opeens een veel langere cyclus. Als het deze maand weer 35 dagen is, dan wordt ik vrijdag pas ongesteld, en de kans op zwangerschap is dan wel heel klein. Maar goed, ik heb hele pijnlijke borsten. Als ik mijn BH uit doe dan doet dat echt zeer. Kan natuurlijk net zo goed komen door aanstaande menstruatie...In ieder geval, ik test maar niet Nichelle, kom je hier ook nog eens iets vertellen? Emma, hoe gaat het met jou?
Hier het weekend bij mijn schoonouders geweest, was heel gezellig. Vandaag de ha gebeld ivm mijn schildklier, deze is te traag en mijn lichaam maakt antistoffen aan tegen mijn schildklier. Mijn TSH is nog wat te hoog voor wat het moet zijn als we zwanger willen worden. Dus moet nu extra medicijnen slikken en morgen voor het eerst naar de internist. Ben heel benieuwd weet niet precies wat ik er kan van verwachten.
He bah WIM, dat is vervelend! Succes in ieder geval, morgen bij de internist, en hopelijk is het met medicatie snel verholpen. Er is volgens mij ook een topic hier ergens over schildklierproblemen en zwanger worden. Ik zal het even voor je opzoeken. Misschien heb je er wat aan.
Dankje pip, zal eens even gaan kijken. Heb al langer medicatie maar die is nu dus nog niet goed genoeg ingesteld voor het zwanger worden.
Hoi meiden, Sorry hoor! Ben heel erg moe, dus lees wel mee maar maak niet zoveel mee. M'n ouders en schoonouders weten het inmiddels wel en die vonden het allemaal leuk! Alleen m'n vader en stiefmoeder hadden het niet zien aankomen en moeten er volgens mij nog aan wennen. @wondertjeindemaak wat vervelend zeg! Ik hoop dat het snel beter wordt met medicijnen! @pip89 nou ik duim voor je dat het alsnog raak is! @imp ik hoop dat de vermoeidheid snel overgaat! @schorpioen spannend hoor! Dat maakt het inderdaad wel heel echt! Heb je een gevoel wat het wordt? En wil je dat wel weten? Zo volgens mij nu wel weer redelijk op iedereen gereageerd, zo niet dan sorry!
Nichelle, fijn he als je het kunt vertellen. Wennen zullen ze idd moeten. Hoe ver ben je nu? Mis bij jou de banner hihi.
Hallo allemaal, Nog steeds geen menstruatie hier. Heb de afgelopen 3 dagen menstruatiekrampen gehad en pijnlijke borsten ( zoals altijd voor de menstruatie), en vandaag niks meer. -zucht- Ben er zo chagrijnig van, niet normaal meer.
Pff vervelend hè die onzekerheid! Dat had ik vorige maand ook, dus ga er nu gewoon elke keer vanuit dat ik ongesteld word.. Heel veel symptomen lijken toch op menstruatie dus je weet het nooit.. Maare spannend hoor.. Wanneer ga je testen? Miss een rare vraag maar hoe is je afscheiding? Blijf positief hè, ook al is dat moeilijk.. Begrijp ik wel
Wim en Laura, ik denk dat ik niet meer ga testen. Heb op nod een test gedaan, negatief. En maandag heb ik een test gedaan, ook negatief. Dus ik weet sowieso zeker dat ik niet zwanger ben. En dat vind ik ook prima, heb me er bij neer gelegd. Ik heb wel eens een langere cyclus, maar dan heb ik gewoon duidelijke klachten, 1 dag van tevoren krampen, klaar. Nu heb ik al dagen achter elkaar kramp, elke keer denk ik: 'ja, nu ben ik ongesteld'. Niet dus. Vandaag zelfs helemaal geen krampen meer. Alleen maar pijnlijke borsten. Nee, geen afscheiding meer. Vorige week steeds witte afscheiding, maar deze week niks meer. Nou ja, ik blijf rustig wachten tot ik eindelijk dat verrekte bloed zie, hahaha.
Zijn jullie trouwens ook zo aan het genieten van het weer? Ik zit hier lekker in de vensterbank met het raam open, heerlijk!
Pip hopelijk heb je snel duidelijkheid dan. Het weer is echt heerlijk!! Lekker met het zonnetje erbij.
Oké.. Je verhaal is zo herkenbaar.. Vorige maand ook twee keer negatief getest.. irritant zeg! Dan maar ongesteld worden en verder kunnen hè :x laat het verrekte bloed dan maar komen.. Pfffff slopend hè wachten..