Ach dames, ook ik kan het niet laten om mee te kletsen. Ik kletste nog in een ander topic maar dat is precies wat stil gval. Is het oké als ik dus toch af en toe een beetje meeklets? Hier nog niet ongi maar ik verwacht hem wel. Voel me niet zwanger zoals de vorige keer. Jammer genoeg dus waarschijnlijk ongi op mn trouwdag zaterdag. Achja, betekent wel stevig wat glaasjes achterover kappen dan hihi. Heeft hier al iemand getest?
Dan hoop ik ook voor jou dat het raak is^^! Ik ben 24 mijn man 28 en zijn pas geleden getrouwd en wonen in almere @schorpioen spannend zeg! Hopen dat je niet ongesteld wordt
Heb vandaag een paar keer flink buikpijn gehad, echt zo'n ongi pijn. Tot nu toe nog geen bloed. Ik ga morgenochtend om 7:30uur testen, maar eigenlijk ga ik er al vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden. Ik was gister wel bijna hele dag misselijk, toen had ik nog stiekeme hoop, maar vandaag is dit dus helemaal weg. Ik ben trouwens 25jaar, mijn vriend 29jaar en wij wonen in Zuid-Holland. Ik ga het NOD lijstje deze week weer aanpassen met nieuwe NOD van Pip en van mij waarschijnlijk. Imp, jij komt dichtbij je mogelijke innesteling. Spannend hoor!!
@ Schorpioe, ik wil je geen valse hoop geven maar telkens ik zwanger bleek te zijn had ik heel veel last van ongi krampen. Dat bleek bandenpijn te zijn vanaf dag 1! En verder nooit misselijk geweest, dus dat zegt niets. Ik duim echt voor je!!! Mag ik mss ook weer op het nod lijstje? Ik ben 22 jaar, mijn vriend (die zaterdag mijn man wordt hihi) is er 35 en wij wonen in België. Hier: ik dacht gisteren echt ongi te worden maar nu nog steeds geen teken. Ik wil nog niet onmiddellijk testen want na de miskraam en het constant willen testen om te zien als het hcg al uit mn lijf was, heb ik wel even genoeg centen verspeelt aan zwangerschapstesten. Nuja, mss als het morgenochtend nog altijd neits is dat ik nog eens test... spannend maar ik denk dat ik mezelf blij aan het maken ben met een dooie mus...
Hoi Mie, welkom terug!! Natuurlijk mag jij weer in het lijstje. Heb je weer wat positiviteit terug gekregen. Hoe was je vrijgezellenfeestje? Al helemaal klaar voor je bruiloft? Toevallig las ik net dit "Eerste trimester: week 1 t/m 13 Krampen zonder bloedverlies In de eerste vier weken van de zwangerschap kan een menstruatie-achtig gevoel optreden:zeer lichte buikkrampen die erop lijken alsof je ongesteld gaat worden. Dit word veroorzaakt door de hormonen in het lichaam:je lichaam bereidt zich voor op negen maanden zwangerschap. De meeste vrouwen omschrijven het als een zeurend gevoel in de onderbuik. Zonder bloedverlies en van korte duur, is dit geheel onschuldig." Ik word dus toch weer gek van de zenuwen! Morgen toch weer meer zin om te testen!!
Jep, ik herken helemaal wat je schrijft. Had dit beide keren ook. Ga je morgen testen denk je? Ik twijfel zo hard he hihi.
Mie! Welkom Terug! Lijkt me moeilijk om te bepalen of je nu wel of niet moet testen....weer een teleurstelling zit je ook niet op te wachten...Succes! Ik was trouwens ook ongesteld op mijn trouwdag, je zit er natuurlijk niet op te wachten maar verder niet zoveel last van gehad. Heel veel plezier zaterdag! Geniet ervan! Schorpioen! Hoe was de test? Verder hier...ik voel niet zoveel meer...Mijn tepels doen nog wat zeer maar wel minder dan eerst. Ook de buikpijn onderin de buik is weg...ik weet niet wat ik er nu van moet denken...
Zwanger!!!! Gefeli meid!!!!!!!! Zo fijn voor je, ronde één onmiddellijk een beebje!!! Hier: WAAAAAAAAAAAAHHH, ik had na drie minuten gekeken en ik zag werkelijk niets. Kijk ik na de vijf minuten (of misschien zes dus mss toch een indrooglijntje?) en staat daar een heeeeel licht lijntje... Ik weet dat mn testen na mn mk helemaal nega waren dus van de mk is het (hoop ik) niet meer. Maar ja, mss las ik het af na zes minuten en dan is het natuurlijk indroog. ja lap, nog wat extra spanning haha
Ik durf het nog niet echt te geloven aangezien het zo'n licht streepje is. Ik ga zo even in de stad zo'n CB test halen, dan staat er gewoon duidelijk zwanger of niet zwanger. Mie, voor jou dus ook nog wel even spannend. Ga je morgenochtend ook weer testen? Zou een mooi cadeautje zijn op je trouwdag.
haha schorpioen jij moet echt niet twijfelen meid, dat is echt een goede duidelijke streep hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!! Die clearblue zal ongetwijfeld posi zijn Ik hou vandaag even een dagje mn plas op, test dan vanavond nog eens en morgenochtend ook eens. Spannend
Schorpioen!!!! JIJ bent GIGA zwanger!!! Gefeliciteerd!! die test staat er onwijs duidelijk, geen twijfel mogelijk
Thanks meiden. Net even een CB test gehaald, die ga ik morgenochtend doen. Ik neem aan dat deze ook positief zal zijn. Ik twijfelde eerst omdat ik de streep zo licht vind, maar ik zette foto hier ergens op het forum en iedereen zegt dat ik gewoon hartstikke zwanger ben. Gelijk maar even naar de supermarkt gegaan voor een heerlijk maaltje voor vanavond, namelijk lekker rosé biefstuk. Mag ik nu nog aangezien ik nog geen bloedband heb met het dingetje. Vanavond heerlijk op de bank hangen met mijn mannetje, lekker genieten van elkaar, kaarsjes aan. Ik voel mij zo gelukkig. Ow, wat zal het een domper zijn als die test morgen niet zwanger aangeeft.
Schorpioen, geniet er van meid, die test is morgen zeker knalpositief! Hier een hele dag mn plas op gehouden (wat een opgave zeg haha) en de tweede test gaf weer zo'n heel licht streepje. Het is dus geen indrooglijntje maar wat is dit dan weer... Ik probeer voorlopig gedachten op nul te zetten en te verlangen naar morgen.
@schorpioen wauw super! Gefeliciteerd!! Die cb zal ongetwijfeld ook een dikke vette zwanger aangeven @mie spannend zeg, succes morgen!!
Nou toch wel spannend hier! Pip...wat ik me nog afvroeg...is dat pak sneeuw bij jullie nog gekomen? Hier was donderdag meer gevallen dan vrijdag... Mie....je leest dit vast niet meer maar veel succes en plezier vandaag!