Zo....gisteren wel gelezen maar de puf even niet om te reageren... Ja met werk is natuurlijk lastig...aan de ene kant wil je niet een kind op de wereld zetten als je financieel niet zeker bent...aan de andere kant denk ik dat er altijd wel iets is waarom je maar beter nog even kunt wachten met kinderen....Moeilijk blijft het... Ik heb een vaste baan maar bij ons moeten er over een paar jaar waarschijnlijk ook mensen uit...dus ja wat is vast.... Ik denk dat het vooral iets is waar je het samen met je man/vriend over eens moet zijn. Mijn man had een aantal dingen die hij voor elkaar wilde hebben voordat we begonnen met proberen voor kinderen...Dus dat hebben we netjes allemaal gedaan voordat we begonnen.... Verder hier voel ik niet zoveel...afgelopen zondag wat steken in mijn onderbuik (innesteling???). Mijn gevoel zegt dat mijn cyclus wat langer is dan ik eerst dacht...Ik denk ook dat mijn eisprong wat later was...Dus ik ga morgen nog niet testen als ik niet ongesteld wordt. Verder denk ik dus niet zwanger te zijn...ik wil ook gewoon niet teveel hopen want dan is het zo'n teleurstelling als het niet is gelukt... Wel denk ik erover na om de volgende cyclus wel te temperaturen, dan weet ik toch meer waar ik aan toe ben ofzo.... Ow ja en inderdaad: hier ook al een maand aan de foliumzuur...stond op het pakje van de pil dat je daar een maand voordat je zwanger wilde worden al mee moest beginnen...
Schorpioen, je hebt groot gelijk hoor, dat zou niet mee moeten wegen in het wel of niet verlengen van je contract. Hoe voel je je nu trouwens? Oke, foliumzuur dus...haha. Is heb wel eens gehoord van Davitamon Mama+ ofzo, dat schijnt ook goed te zijn om te slikken indien je zwanger wilt worden...is dat hetzelfde of moet je foliumzuur echt los slikken? Jolien, leuk dat je ook mee komt kletsen! Welkom. Imp, Dat is helemaal waar: wanneer ben je nou echt financieel zeker. Ben nu druk aan het solliciteren in ieder geval en ondertussen hebben we besloten gewoon door te gaan met proberen. Spannend voor jou, knap dat je kan wachten met testen. Mijn duimen draaien heel hard voor je! Mie, hoe gaat het nu met jou?
bij de meeste zwangerschapsvitamines zit foliumzuur in. kun je lezen op het potje. 400 microgram uit mijn hoofd moet je per dag slikken. bedankt voor het duimen! Sorry voor spelfouten, zit op telefoon.
Vanochtend streepje roze....Nu weer niks....Hoezo frustrerend ... Maar ik denk dat ik zo gewoon ongesteld ga worden hoor...
Imp, had je vanmorgen een positieve test? Morgenochtend weer even een proberen. Het verdubbelt zich elke 2 dagen ofzo hè? Haha, je bent zo nuchter! Heb je al ongesteldheidsklachten?
Ja sorry ik was niet duidelijk.... Nee geen ongesteldsklachten, maar die had ik anders ook niet...Ja hoofdpijn op dag 2...maar het is nog niet dag 2.... En bedankt dat je me nuchter vindt overkomen...zo voel ik me helemaal niet....
Hoi dames, Ben ik weer even. Hier gaat alles weer goed. Heb wel even in de stress gezeten, ik had in de nacht van maandag op dinsdag echt zware buikpijn. Ik lag krom en wiegend in bed om de pijn weg te krijgen. 's Ochtends nog één keer zo'n heftige pijn, daarna nergens meer last van gehad. Nog steeds wel die ongesteldheidspijn, maar dat hoort erbij. Ook die bandenpijn, soms zo lekker pijnlijk. Maar voor de rest nergens last van, ff afkloppen, hihi. Ik slik trouwens kruitvat zwanger vitaal, zit foliumzuur bij in. Imp, jij gaat dus toch temperaturen? Ik vond dat echt super handig, ik wist precies wanneer ik mijn eisprong had gehad en wanneer mijn NOD was. Maar wacht eerst nog maar even af, misschien is het wel raak. Je hebt steken gehad en mogelijk dat dat veegje roze wel innestelingsbloed was. Spannend hoor. Welkom Jorien! Ik zal jouw NOD ook even toevoegen in het lijstje. Jorien en Nichelle, temperaturen jullie en gebruiken jullie ovulatietesten?
NOD lijstje 06/12--schorpioen87--ronde 1 ZWANGER 12/12--imp--ronde 1 22/12--Jolien--ronde 1 30/12--Nichelle--ronde 1 30/12--Pip89--ronde 2 ??/?? --Lenteroos--ronde 2 ??/??--Mie--
Top dat je de lijst bijhoud! Ik moet zeggen ik heb sinds deze maand nog nooit zo goed geweten waar mijn eierstokken zaten... Verder nog steeds niet ongesteld...
Schorpioen, niet over stressen. BAndenpijn is een goed teken! Had ik ook heeeel erg bij W i n t e r, mijn zoontje. Soms zelfs zo erg dat ik terwijl ik aan het werken was op mijn stageplaats begon te huilen. Was echt ongelofelijk! Imp, kan nog altijd he meid, streepje roze kan innestelling zijn he! Geen bloed geeft moed! Hier: tjah... op naar een nieuwe rond zeker... Besloten om nog één keer te proberen voor we onderzoeken laten doen
Nog steeds geen bloed.... Zaterdagochtend testen als er dan nog geen bloed is....ik ben veel te bang om teleurgesteld te worden....
Nee, zou ik wel willen maar ik begrijp nog niet helemaal hoe het werkt. Ben het nog aan het uitzoeken en wil dan volgende maand daarmee beginnen.
Op de een of andere manier merkte ik het vannacht al....En ja hoor...Ongesteld geworden... Door naar ronde 2....