Hallo dames! Ook ik kom mij even voorstellen. Mijn naam is Rendie, 29 jaar en moeder van 3 geweldige kinderen! (zoon12, dochter7, zoontje2) 3 jaar geleden tijdens de zwangerschap van mijn jongste zoontje ging mijn relatie over. Als alleenstaande mama met uiteindelijk 3 kinderen, was mijn kinderwens vervuld en had ik totaal de behoefte niet meer om opnieuw zwanger te raken. Maar ja.. Dan ontmoet ik ineens een ontzettend lieve man, die compleet voor mij en mijn kinderen gaat. En blijkt hij zelf een grote kinderwens te hebben. Wat doe je dan..... In eerste instantie wilde ik bij mijn standpunt blijven. Aangezien mijn laatste zwangerschap nogal veel problemen heeft gegeven met de vader, en ik bang was voor herhaling, durfde ik dat toch niet aan. Maar hij is geweldig voor ons allemaal, dus daar ben ik nu toch op terug gekomen en inmiddels gestopt met de pil. Ik kom dus gezellig meekletsen, gluren, meehopen met iedereen dat alle wensen uit mogen komen, en hopelijk mag ik zelf ook vlug een positieve test showen! Lieve groetjes Rendie!