ik ben tussen 18-20(dat was de 1e dag van mijn laatste ongesteldheid) mei 2011 voor het laatst ongesteld geweest heeft ongeveer een kleine week geduurd. ben vandaag 23-06-2011 nog steeds niet ongesteld, zou ik nu overtijd zijn ja of nee (heb al wel zwangerschap testen gedaan 1 geeft een licht streepje en de andere zei dat ik niet zwanger was) nu ben ik even in de war en hoor graag jullie mening even, want heb geen verstand van die cyclus gebeuren, misschien kunnen jullie me wat opweg helpen? heb wel rommelig gevoel in me buik en laatste dagen wat zuur gehad en in de avonden misselijk en best veel moe(nou ben ik over het algemeen ookal vrij snel moe dus daar zoek ik niet teveel achter).
meestal vrij regelmatig dus zo 28dagen hooguit 31 ofzo dus ja en heb een heel raar gevoel in me buik rommelig en opgezet en had vanmorgen diaree beetje onrustige darmen dus ook , soms ook zown gevoel alsof je een baby van 5 maanden in je buik hebt die even beweegt.......dus wel anders dan normaal allemaal
dus als ik t zie moet ik dan reken vanaf het einde van me laatste ongesteldheid ???rond 26mei ongeveer en dan zown 28 tot 30dagen erbij???? optellen???? of juist vanaf de 18-20mei de eerste dag van me ongesteldheid???
Je bent dus zeg maar 5 weken geleden voor het laatst ongesteld geweest.... Dat is 35 dagen geleden. Dan zou je als je cyclus normaal rond de 30 dagen ligt, dus 5 dagen over tijd zijn.... Ik zou geloof ik morgen nog maar een test doen, van een ander merk.
etos merk test gaf een licht blauw streepje aan heel onduidelijk en had de test opengebroken en zag aan de binnenkant een duidelijke blauwe streep zitten. en heb daarna een clearblue test gehaald van die 4 dagen voor je ongesteldheid kan je dan testen en die was negatief maar twijfel of die wel goed is gegaan .....
Normaal gesproken reken je vanaf de eerste dag van je ongesteldheid... Dus dan 18-20 mei plus ongeveer 30 dagen. Dan ben je nu dus overtijd.
dus de kans is groot dat ik nu dus zwanger ben? en wel raar dat 2 testen 2 verschillende uitslagen gaven, beter nog even wachten met een nieuw testje dan tot zondag ofzo?als ik dat kan dan hahahaah
Tsja, je kunt heel goed zwanger zijn. Vooral omdat 1 van de 2 tests wel licht positief was EN je overtijd bent. Maar ik kan vanaf hier natuurlijk ook niks zien. Ik hoop het voor je meid! Zou fijn zijn.
dankjewel voor jullie steun echt heel lief ben heel blij en hoop het ook! het was eigenlijk de bedoeling nog niet, maar merkte ineens van oei volgens mij moet ik nu zo ongesteld worden ....ik hwil nu niets liever dan zwanger zijn!!!!!!!! ookal wilde ik pas ivover 2 maandjes zoiets beginnen aan een 2e ben dat betreft ook nog maar 21 en heb al een zoontje van 2 , maar deze als het zo mag zijn is van harte welkom ben zoooo zenuwachtig .....ben nu al in de wolken ik heb nog een test liggen hier van die clearblue zaten er 2 in, doe ik morgen ochtend wel weer even testen en als dat niks uithaalt haal ik gewoon weer etos merk hou jullie op de hoogteee!!!!!
Anders moet je even bij Kruidvat de 2 voor 5 euro halen, die zijn erg gevoelig ook (en lief voor je portemonnee )
Spannend meid! en idd net wat rozemarijke zegt... misschien de kruidvat 2 voor 5 euro kopen... Ik teste daarmee positief op 1 dag na mijn nod. Als t zo is... dan geven deze zeker wel een 2e streepje! Ik duim voor je