Goedemorgen! Ik zit in mijn 1e gestimuleerde IUI cyclus met mijn nieuwe parter (zie onderschrift) Maar heb nu al alle hoop verloren terwijl mijn IUI voor morgen gepland staat. Mijn dominante kant is rechts. De laatste keer dat ik een eisprong links had eindigde in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Mijn eileider is samen met een 7,5 week oude zwangerschap verwijderd. Mijn follikel zit links! de 2e x in 6 jaar MM tijd. Na lange tijd stimuleren met Gonal-F was mijn follikel gister 16mm. Mijn gyn stelde voor de IUI voor maandag te plannen, want mijn ei groeit niet zo hard, maar wel ondertussen ovulatietesten te gebruiken. Niet echt vaak reageer ik op ovulatietesten, dus heb ze maar gekocht om te laten zien dat ze niet werken, en dat getimede Pregnyl + IUI toch echt beter is voor mij... Mijn partner heeft qua aantal zwemmers genoeg alleen laag in beweeglijkheid (42 miljoen waarvan maar 6% beweeglijk). Nu heeft hij begin deze week een zware verkoudheid gehad, die hij heeft proberen te onderdrukken met genoeg paracetamol. Ook ververst hij om de paar dagen, zoals ook deze ochtend. Ik baal als een stekker dat ik voordat hij ging douchen en verversen niet hoefde te plassen, want ik had dus een glimlachende smiley in mijn venster AARRGGH! Nu zit er dus maar 24 uur tussen deze zaadlozing en onze (mijn partner's) 1e IUI. Ik heb het gevoel dat echt gewoon alles in mijn nadeel is. Ook weinig vertrouwen in mijn lijf na zoveel teleurstellingen met mijn ex partner. Hopelijk werkt het dit keer voor mij als alles gewoon tegenzit. Iemand zwanger geraakt met ook "Against all odds" ?