Hoihoi, Ik ben ele van 32, vorige maand hebben mijn vriend en ik besloten dat we het beide toch wel heel leuk zouden vinden als we zwanger zouden worden. Ik heb 2 jaar een minerva spiraaltje gehad en heb deze vorige week vrijdag, nu bijna 1 week geleden eruit laten halen. Naja na 1 dag heb ik 2 dagen bloedverlies gehad en verder nergens last van Ik heb ook nooit last gehad van ongi kwaaltjes en was altijd precies om de 4 weken ongi voordat ik het spiraaltje kreeg. Met het woord klussen zoals ik regelmatig teruglees heb ik nog wel moeite, mischien omdat deze term nog vrij "nieuw" voor me is in deze context. Maar goed, ik ben aardig verslaafd aan deze pagina na het lezen van de verschillende reacties en verhalen. Jeetje, wat staat ons nog allemaal te wachten :S als het ooit zover mag komen. Ik hoop dan ook binnenkort een baby banner te kunnen aanschaffen en mee te kunnen vertellen in de verhalen en gebeurtenissen die ik tot nog toe gelezen heb, heel leuk en interessant overigens Aangezien we van plan zijn nog niemand van onze plannen op de hoogte te stellen is het echt ideaal om hier te kunnen delen wat in het eggie (nog) niet kan Laterss Ele
Dank jullie wel, jeetje ik ben nog steeds niet uitgelezen, iedere keer duiken er weer nieuwe onderwerpen op Moet ook nog even uitzoeken wat alle afkortingen betekenen
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
@Mariska, Gratz met je zwangerschap @thomie, 5 dagen overtijd? @Wollie, succes met de laatste loodjes! @Senna, succes met de testdag! we horen het wel! @Caruli, Succes met je IVF, nog even doorzetten Bedankt voor de lieve reacties allemaal! Het is allemaal nog een beetje onwerkelijk, dat ik voor mezelf op deze pagina zit, maar het begint langzaam te komen