Hoi hoi, Ik heb even een vraagje over de maximum hoeveelheid FV per 24u. Je hoort van de een max 1liter, terwijl CB en kraamhulp mij vertellen dat het 1,5 liter is.... Het zijn zulke verschillen tussen de CB's in nederland valt me op! Maar goed, wat is nu het maximum, en waarom? Geldt het voor alleen de FV, of het drinken in totaal (zoals ook nog water oid)?
Ook ik kan je niet een defenitief antwoord geven. Maar het gaat met name om de eiwitten die in de flesvoeding zit. Bij te grote hoeveelheden kunnen de niertjes overbelast raken. Maar wat is te veel. Een richtlijn is niet meer dan een liter per dag, maar mocht iemand op 1200 per dag zitten kan dat mijn inziens ook geen kwaad. Ilja
Aha bedankt voor je wederom snelle reactie Het gaat dus om de eiwitten in de FV....is er dan ook een verschil met normale, H.A. en Hongerige FV? De eiwitten dan hè. Ik begrijp namelijk dat H.A. makkelijker verteerbaar is? Hihi pure nieuwsgierigheid hoor.
Pffff...daar kan ik je geen antwoord op geven. Misschien dat er over de samenstelling iets op de verpakkingen staat. Ilja