Is het nou zo moeilijk....

Discussie in 'De lounge' gestart door marline1983, 5 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    Om de deur zachtjes achter je kont dicht te doen?

    blijkbaar voor sommige mensen wel

    sorry maar moet het ff kwijt
    sinds 5/6 maand hebben we een nieuwe buurman wel aardige jongen heeft een zoontje van 2 die om de week bij hem is

    maar nu kan ik hem wel schieten :evil:
    het is elke dag wel rak vaak smiddags maar ok
    hij gooit steeds met de deuren
    de beneden deur die precies naar youame's kamertje is
    en z'n eigen voordeur

    maar lke avond is het raak komt ie weer met vrienden of elke keer een ander meisje thuis
    maar moet je dan altjijd met de deur gooien
    gister gooide hij zo hard dat youame er wakker van werd maar wel weer doorsliep

    maar vandaag doet hij het nog harder zo hard dat ik erg schrok en een huilend kindje op schoot die eindelijk sliep omdat ze last van haar prikjes had

    ze sliep eindelijk na vanmiddag 13.00
    ik denk dat ik er zo maar eens na toe loop met een overstuur meisje in mijn armen
    ben het erg zat nu

    voor de beneden deur 'zijn we al bij de woningbouw geweest en we krijgt zo'n deur vertrager erop

    sorry maar dit moest er echt ff uit
     
  2. mandy1

    mandy1 VIP lid

    31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat vervelend kan me voorstellen dat je er helemaal gek van wordt! zo hadden wij bij onze vorige woning het trappenhuis naast de slaapkamer erg leuk dat de dames dan midden in de nacht thuiskomen met hun hakken aan! zelf deed ik altijd zachtjes en liep dan op mijn tenen.
     
  3. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Vervelende buurman, ik zou er idd wat van zeggen.
    Hier vanmiddag ook 2 meisjes die zo nodig met hun tracker van onze oprit op en af gingen.
    Toen ik had gezegt dat ze bij hun eigen huis moesten gaan spelen, werd Steven wakker...Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.
    Van het zomer ook sávonds om 22.00 nog gillende kids op straat. grrrrrrr.Ik ga er zo heen, en spreek ze de wacht aan.
    Gister nog, gaat de bel, niet 1x maar wel 6x achter elkaar.Staat er een jochie voor de deur voor een sponserloop.
    Ik zei als 1e wil je in vervolg gewoon 1x bellen, en niet 6x.
    Oh sorry zei hij.
     
  4. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    ja ook zo erg van die kinderen die precies voor het raam moeten spelen

    ik zit nu nog te wachten als hij of die vriendin van hem het nog 1x doet loop ik er heen
    dat is de druppel die de emmer doet overlopen

    kan me daar zo kwaad om maken he vroeger vond ik het niet erg maar nu ik een kleine heb grrr dan sta ik sneller voor hun neus
     
  5. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik begrijp dat het storend is. Ik zou er op vriendelijke wijze wat van zeggen...maar aan de andere kant.
    Die man zit in zijn huis en het is overdag. Hij mag 'doen'waar hij zelf zin in heeft. Dat je 's avonds last heb is begrijpelijk maar je kan en mag eigenlijk niet van iemand verwachten dat ze overdag ook geen geluid maken.
    Voor het zelfde geld heb jij een jankbaby die de hele dag huilt, mag hij dan ook zeggen dat het hem stoort omdat hij tussen 2 en 4 aan spirituele theparie doet ofzo?
    Ik overdrijf nu wel maar goed... waar ik heen wil. Overdag kan niet iedereen rekening met je houden.
     
  6. babsie

    babsie Fanatiek lid

    10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    misschien heeft hij zelf niet eens door hoe storend het is voor een ander.

    gewoon ff heen lopen en aangeven dat het toch wel erg gehorig is en je er last van hebt :D
     
  7. Nynke

    Nynke VIP lid

    30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Hou het netjes en leg uit dat je kleine wakker word van de deur. Dit zal meer begrip geven dan dat je boos word gelijk.
     
  8. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    nee overdag vindt ik het niet zo erg hoor
    maar savonds na 19.00 vindt ik het wel erg storend

    ik zal natuurlijk niet gelijk kwaad zeggen van hey kan dat niet wat rustiger maar gewoon vragen of op een rustige manier of hij het iets zachter kan doen

    ik heb hem nog niet weer gehoord omdat hij weg is gegaan
    zal het hem morgen rustig vragen
     
  9. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Ik herken dit dus heel goed.
    Wij hebben dus 2 paar buren die ontzettend luid zijn en geen rekening houden met andere in het gebouw.
    Ook de beneden deur keihard dicht gooien dat zelfs ik er wakker van wordt! Ook nog eens harde muziek tot 1 uur in de nacht nou noem maar op.
    Mijn man is op een gegeven moment naar boven gelopen om te klagen toen de radio echt keihard stond en wat doen ze, ze zetten de muziek gewoon harder en doen de deur niet open! GRR
    Nu kan ik erg goed opschieten met de moeder van mijn huisbaas (zij woont onder mij) en zij is dus op hoge poten naar de buren gegaan en heeft ze vriendelijk maar dwingend gevraagd zachtjes te doen aangezien er dus een baby ligt te slapen ;) nu nog zien of het werkt maar denk het wel ;)
    Ik zou dus zeker vragen of het zachter kan.
    En ik vindt trouwens dat keiharde muziek ook overdag niet hoort, ik heb werkelijk ieder nr van Clouseau mee kunnen zingen zo hard stond het.
    Beetje rekening houden met de buren lijkt me wel zo netjes!
     
  10. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Onze buren kunnen er ook wat van. Hun poortdeur grenst aan ons huis.. Pfff 'normaal' open en dicht doen.. volgens mij hebben ze daar nog nooit van gehoord. Maja t enige wat je kunt doen is ze er op wijzen.. misschien hebben ze er zelf wel geen erg in.
     
  11. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Even iets anders..
    Marline, is de naam van jouw dochter een samentrekking van you and me?
     
  12. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    haah ja amaranta het betekend dus you and me alleen hebben we de Nd weggelaten klinkt niet zo mooi
    ik zag wel ergens in het boekje staan youandi =you and I maar dat vonden we niet mooi en zo heten er al een paar
     
  13. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    *offtopic* echt superorigineel dus! En n mooie naam bovendien!
     
  14. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    thnx :) :)
     
  15. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Weet precies hoe gek je wordt. Ik heb twee buurjongens die ook de deur niet zachtjes dicht kunnen doen. Zou idd gewoon een keer op hem aftappen. Misschien heeft ie niet eens in de gaten dat het bij jullie zo goed te horen is.
     
  16. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wacht maar tot jezelf je baby hebt, dan komt dat ook wel bij jou. Ha ha.
     
  17. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Mensi; dat dacht ik ook al gelijk!
    Als je dalijk zelf je baby hebt, en die slaapt EINDELIJK en er wordt een deur dichtgesmeten... GRRR
     
  18. mam85

    mam85 Fanatiek lid

    3 jul 2007
    1.729
    0
    0
    mama!
    hey marline..

    ik snap je wel hoor. erg frustrerend..

    maar idd. ik denk dat je er over dag niet zo veel van kan zeggen(alhoewel netjes vragen kan altijd natuurlijk ;) )
    maar s'avonds. kan hij vast wel wat rustiger doen..

    en wat betreft amarantha,, ik snap haar wel.. wat ze bedoeld. misschien is het (zo als ze zelf schrijft) een tikkeltje overdreven.. maar het is en blijft een gehorig huis blijkbaar. daar zal je dan samen een tussenweg in moeten vinden..

    maar irritant blijft het vast wel
     
  19. Minyaweth

    Minyaweth VIP lid

    20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wat herkenbaar! Ik heb ook zo'n buurvrouw die helemaal NIKS zachtjes kan doen. Gooien met de deuren, mega hard praten, continue hard tikken op de ramen om haar zoontje te corrigeren ( :( loop er anders even gewoon naartoe ofzo!) en zelfs de bestekla moet het heel veel lawaai open en dicht :confused: De kopjes rammelen hier soms in de kast!
    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg irritant inderdaad!
     

Deel Deze Pagina