Thuis op de bank met mijn ipad. Dochter speelt lekker voor me op de grond. Zo meteen zoon ophalen van school en dan is het gedaan met de rust.
Meestal alleen op ZP en of Second life, vanuit huis. En soms op iphone als ik in bad zit ofzo. Ben niet zoeen junkie met dat soort dingen.
Nu thuis vanaf de bank op de laptop! Kleine kijkt ff tv en krijgt zometeen een broodje en dan naar bedje.. Via mijn telefoon check ik overal zp!
thuis op de bank met laptop ( maar eigenlijk moet ik gaan strijken voordat de kleine weer wakker is )
Aan het barretje in de keuken met de iPad. Wachten tot de cakejes voor dochterlief klaar zijn. Morgen uitdelen op school.
Hier ook aan de eettafel, achter de laptop met het zicht op mijn dochter die zit te spelen in de box.
thuis achter de laptop aan de eet tafel, kinders zitten te eten aan de salon tafel en een film te kijken.
''thuis'' aan de eettafel op de laptop met twee boterhammen met kaas (ontbijt, had vanochtend geen honger) Dadelijk maar eens huiswerk maken
Thuis op de laptop. Die staat nu op de poef en ik zit voorover gebogen. Maar meestal heb ik de benen lekker op de poef en de laptop op schoot. Maar eigenlijk dus altijd laptop. Kan niet goed overweg met de tablet of smartphone, het typen duurt me te lang en het lezen is zo klein, al mankeer ik niks aan mijn ogen.