op de bank met de laptop op schoot. Kinderen zijn aan het spelen... Oke, het hele huis wordt overhoop gehaald, maar ik heb nu even geen zin meer om er iets van te zeggen. Dus ik heb me even afgeschermd achter mijn laptop...
Op de bank met de iPad, denkend bij mezelf moet opstaan en het eten op gaan zetten Noa ondertussen al voor de tv gezet met K3, hier vaste prik onder het koken, dus moet nu opschieten anders is het programma al afgelopen
Hier op de laptop aan tafel, dat is toch het fijnst ZP-en. 's Ochtends ga ik wel eens op de iPad als ik op de bank lig maar er gaat niets boven op de laptop internetten
op de bank met de laptop. ga zo lekker de tv aandoen. 's ochtens zit ik vaak op mn telefoon, en als ik pauze heb ook vaak. (dan zit ik lekker in mijn auto op zp hihi)
Zo, eten is klaar, op EN opgeruimd. Cakejes voor het uitdelen op school zijn versierd en de ravage daarvan viel verrassend mee en is dus ook alweer opgeruimd. Nu op de bank aan het forummen met de iPad ipv het boodschappenlijstje te maken voor het verjaarsfeestje van woensdag. Even rust voor het voorlezen en de rest van de nuttige dingen die ik nog wilde doen vanavond.