Hallo! Seff krijgt s'ochtends 1 papfles 180 + 6 + 4 bambix tussen de middag bij z'n broodje sinds deze week 150cc halfvolle melk. en s'avonds voor het slapen gaan 120 + 4 + 1 nutrix is dit voldoende melk? en op den duur wil ik natuurlijk helemaal over op halfvolle melk. (alleen moet seff er nog heel erg aan wennen!) en vanaf wanneer moet ik vit. D bij geven? liefs Emmie
Met een jaar is 300 cc melk op een dag voldoende incl. yoghurt en dergelijke dus je geeft best veel. Ik zou een van de flessen weg gaan laten tenzij je een super slanke baby hebt. Geef je al yoghurt? Dat zou je als verlaat toetje kunnen geven tegen slaaptijd. Fleur krijgt sap bij de lunch en verder pap van 180/6 en savonds een flesje van 150/5. Over een week of twee maak ik daar een bekertje melk van of ga ik dat bekertje melk bij de lunch geven en ook yoghurt als toetje voor het slapen gaan. Wat zegt je CB dan? Succes, M
he emmie, ook is vroeg me dit laatst af, en heb dit op t cb gevraagd. daar gaven ze aan dat ie tussen de 300 en 500ml per dag binnen zou moeten krijgen. daar zit je toch mooi tussenin? onze sef krijgt 's morgens ook pap (180+6) en 's middags wat (paar slokjes) soyamelk (ivm koemelkeiwitallergie) en 's avonds voor t slapen nog een fles van 210 + 7 (en die drinkt ie meestal helemaal leeg) hij krijgt die laatste fles (zo rond 19.30) van mij zolang ie erom vraagt en ie 'm leeg blijft drinken. hij is erg actief en heeft daardoor ook nog best veel voeding nodig denk ik dan maar! verder zit ie nog steeds iets onder t gemiddelde in de groeicurve, dus wat dat betreft kan ie t ook wel hebben. verder alles ok met jullie seff?
hoi! ja met onze Seff ook alles prima! alweer bijna 1 jaar he?! gaat snel! Seff groeit als kool ben vorige week bij het cb geweest en seff is nu 81,5 cm en 11.320gr! dus flinke vent!