Wij wilden eerst een muursticker laten maken, maar nu gaan we het met de beamer projecteren op de muur en dan overtrekken! Want zelf schilderen ben ik veeeeel te onhandig voor Wat voor product kun je het beste gebruiken voor een muurschildering? Verf/krijt/stift? En is het makkelijker om eerst in te kleuren en dan de lijnen of eerst de omtrek? Alvast bedankt
Wij hebben ook een muurtekening, we hebben eerst de lijnen gedaan met potlood en daarna met verf ingekleurd. en de lijnen daarna met zwarte verf afgemaakt. En natuurlijk ook met een beamer hoor, en ik heb het laten doen....heb er zelf geen geduld voor
Ik heb mn muurschildering uit de losse hand op de muur getekend met potlood, maar beamer is natuurlijk ook handig. En dit weekend zijn we begonnen met inkleuren. We schilderen alle vlakken gewoon in de kleuren en dan de lijntjes. Alleen lichte kleuren en dikke potloodstrepen gaan niet goed samen. Dus de vogeltjes (priegelwerk) heb ik eerst de zwarte lijnen gedaan en daarna pas ingekleurd. Dat moet toch netjes, het is super goed gelukt (al zeg ik het zelf) We gebruiken gewoon latex als verf om ze in te kleuren, werkt prima en je kan het echt in alle kleuren van de regenboog laten mengen.
Wauw die is super goed gelukt zeg! Ik zal als mijn schildering af is ook een foto plaatsen (kan nog wel een paar weken duren hoor)