Vanaf waneer zeg je dat je kindje loopt?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Joepie25, 12 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pila79

Pila79 Bekend lid

4 dec 2007
    978
    0
    0
    Hier liep ze voor haar 1e verjaardag een paar stapjes los, met 13 maanden gebruikte ze dat echt voor het lopen tussen bank en tafel etc. Ook liep ze dan een klein stukje los als we haar ergens neerzetten en haar dan naar de ander toe liet lopen.

Sinds ze 15 maanden is staat ze zelf op vanaf de grond en loopt dan ergens heen en kruipt ze eigenlijk niet meer. Ik vind dat ze toen echt is gaan lopen, dus als ze ook zelf opstaan en het echt gaan gebruiken om ergens heen te gaan.

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Als ze echt flink lopen en niet meer de neiging hebben steeds te kruipen. Bij ons liep hij met 10 maanden echt stukken binnen (zonder te kruipen dus) en met 11, 12 maanden ook buiten op schoenen.

3. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Als ze echt los lopen , en als ze vallen zelf weer gaan staan en verder wandelen.
    Zowel buiten als binnen.
    Marin loopt sinds kort , toen ze 13 maanden was.
    Daarvoor liep ze al maanden langs de tafel en aan een handje. Maar dat noem ik nog niet echt lopen!

4. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Onze dochter liep met 11 maand en 1 week .... Vanaf toen liep ze meer dan 30 stappen los zonder zich aan iets of wat vast te houden of even ondersteuning te hebben ... Dit vond ik echt helemaal los lopen

met 10,5 maand liep ze 10 stapjes los maar dat vind ik nog niet helemaal los lopen...

Deel Deze Pagina