Hier al vanaf de 7de week 4 flessen, heel soms 5. Maar wel al 3x 150/5 flessen en 1 180/6 fles. Maar dat zegt niks. Als jouw lieverd het prima doet op 120/4 dan zou ik dat lekker laten zo, je hoort en ziet het vanzelf wel als het niet meer genoeg is. Probeer zo lang mogelijk de fles klein te houden zodat je in hongerige periodes wat makkelijker op kunt hogen. Succes!!
Vooral dat dikgedrukte is erg belangrijk Een tip: plan veranderingen in ritmes altijd in weekenden of vakanties dan heb je namelijk tijd en ruimte om het te herstellen. Wij gaan in de meivakantie eens een poging doen. Kijken of we de laatste fles weg kunnen laten, die van 19u naar 20.00 uur kunnen doen en dan wat ophogen naar 201+7. Hij eet inmiddels een half potje rond etenstijd. Ik vraag het me serieus af (alle flessen gaan nog helemaal leeg, dus het lijkt me dat hij het nog "nodig" heeft?), maar vriendlief wil graag een poging doen. Hij mag er dan ook uit 's nachts voor een eventuele voeding
Bij mij sinds 5 dagen, gaf 5x180/6, nu 4x180/6 en bij de laatste pap erbij. Ineens slaapt ze ook door s nachts. Ze geven het echt vanzelf aan... Zolang je niet boven 1 liter per dag komt is het goed... Naar het CB luister ik in dat opzicht niet...
Hey meiden bedankt voor jullie antwoorden! Inmiddels zit ze op 5x150... Maar vind 180 zo'n grote slok voor haar! Ze doet het er nu prima op! (op150) Dus laten het nog even zo... Dinsdag moet ik naar het cb dus ben benieuwd wat zij zeggen... (En hoe zwaar ze is...)
Hier vanaf 10 weken 4 flessen van 180 cc water + 6 scheppen, vlg het CB moeten ze met die leeftijd min. 500 en max 1000 per dag krijgen, daar zit je met 4 flessen 180 keurig middenin!