De oudste met een jaar ofzo... en zelfs dat vond ik niet zo leuk , maar m'n man was er wel érg aan toe. De jongste met 3 maanden ofzo - enigszins noodgedwongen omdat ik even rust nodig had/ niet voor ze kon zorgen vanwege een pnd die toen tot uiting kwam.
Met 2 maanden zijn wij wekelijks bij mijn zus wezen logeren. Maar daar was ik bij. Het komt geregeld voor dat we bij mijn zus of ouders blijven slapen. Maar dat komt omdat zij aan de andere kant van het land wonen. Alleen logeren heeft hij gedaan toen hij 6,5 maand was. Is hij samen met mijn zus, mijn moeder en mijn nichtjes mee op vakantie geweest.
3 1/2 maand ivm een bruiloft van goede vrienden. Daarna met 16 maanden, ook weer een bruiloft. Niet vaak dus
Eerste keer was met 4 maanden geloof ik. Toen had mn man als verrassing kaartjes voor Wicked gekocht voor een avondje uit met zn 2en. Super leuk maar heeeeel moeilijk om haar achter te laten bij sm. Zou het zelf nog niet gedaan hebben zeg maar Maar uiteindelijk viel het mee en was vooral het achterlaten moeilijk.
Onze dochter is bijna 17 maanden en is nog nooit uit logeren geweest. Moet er nog niet aan denken hoor haha! En is ook nog niet handig ivm borstvoeding. We zijn wel met zn allen weggeweest, en dan sliep ik ook het liefst bij haar op de kamer vanwege de vreemde omgeving. (thuis slaapt ze wel in haar eigen kamer)
Onze jongen is bijna 2.. en nog nooit gelogeerd. Mijn familie woont hier 1,5 uur vandaan.. en we hebben ook absoluut niet de behoefte om het ergens te laten logeren.
Zoontje heeft nu 3 keer ergens anders geslapen, maar wel waar we bij waren. Zonder ons vind ik (nog) niet nodig. Eerste keer met 8 weken. Een weekendje weg. Tweede keer met 11 weken bij mn moeder en afgelopen weekend met 10 maand ook weer bij mn moeder. Mijn moeder woont op 200 km afstand, dus als we langs gaan dan maken we er een lang weekend van. Onze zoon past zich zo vreselijk gemakkelijk aan, maar vindt het niet nodig dat hij uit logeren gaat als het niet noodzakelijk is.
Vorige week, met 16 maanden dus. Ik kon het niet eerder en haar eenkennigheid en dat ze nergens anders wilde slapen droegen daar aan bij.
Met 4 maanden bij m'n ouders. En dan iedere maandagnacht. De eerste keren sliep ik daar zelf ook en ging ik s ochtends vroeg naar m'n werk, terwijl m'n dochter nog sliep. Nu leg ik haar daar op bed s avonds, drink nog een kopje thee en vertrek. Onze dochter slaapt altijd tot 08.30 uit en ik vertrek om 05.45 naar m'n werk dus ze ligt nog uren te slapen bij m'n ouders als ik m'n eerste werkuren er al op heb zitten! Haar rust en regelmaat verkies ik dus boven haar om 05.00 uur uit bed trekken. Ps: heel hard brullen thuis mag als je kindje ergens anders slaapt . Dat heb ik de eerste drie keer wel gedaan haha.
De oudste met 6 weken we hadden toen feest en de jongste met 5 weken we hadden toen ook een feest veder gaan ze geregeld logeeren we hebben wAt vrienden ver weg wonen waar ik ze niet laat slapen omdat het daar niet altijd fris is in huis en daar vaak als een kete gerookt word en veel katten en mijn kindjes kunnen daar niet zo goed tegen dus breng ik ze liever na opa en oma en hun vinden het erg leuk dat ze de dan zijn hun huis is ook kind vriendelijk en alles is aan weizigen voor de kindjes
Dochter met 6 weken, zoon nog niet (nu 8 weken) Dochter is afgelopen juni zelfs een week met mijn ouders op vakantie geweest, maar ze is dusdanig vertrouwd met mijn ouders dat als we vlakbij hun huis zijn, dochter "thuis" zegt..
Mijn dochter gaat straks met 12 weken 1 keer in de week bij oma slapen. Zij past 2 dagen en een nacht op haar. We vinden het een ongekende luxe want zo hebben we 1 x in de week een avond voor onszelf. Hopelijk vindt de kleine meid het ook prima. Ze is er in de beste handen in ieder geval!
Vind het een heel moeilijk iets mijn oudste heeft pas ergens geslapen toen ze drie was misschien zelfs nog ouder. Wij lieten Oma altijd bij ons logeren als wij een hapje gingen eten. Vind het Iets verschrikkelijks. Nu heb ik weer een baby nu vier weken en die gaat ook echt nergens anders slapen de aankomende jaren. Ik kan het gewoon weg niet, mijn oudste slaapt graag een keer bij mijn ouders of een van mijn vier zusjes maar niet bij vriendinnen die komen maar hier slapen
Onze oudste ging met 5maanden 1x in de week naaf mn schoonouders omdat we toen al een maand lang elke nacht 4-6x eruit moesten voor hem. Zo konden we in ieder geval een nacht doorslapen. En onze jongste gaat waarschijnlijk over 5weken ook bij schoonouder slapen. Vriend en ik moeten beide vroeg op voor werk en om dan nog een baby te verzorgen en weg te brengen is niet echt handig en omdat onze zoon daar toch al slaapt is het net zo handig om onze dochter daar ook te laten. Maar heb er wel moeite mee hoor... Had ik bij mn zoon ook eerste maand. Nu heb ik dat bij hem niet meer bij hem. Hahah hij zit soms gewoon te huilen als we hem de volgende dag weer ophalen zo leuk als hij het vindt daar...
zoon heeft 1 keer ergens ge logeerd en dat was toen hij 2,5 was en ik moest bevallen. Dochter nog nooit en dat vind ik ook helemaal niet nodig slapen hoort gewoon thuis in hun eigen bed
De oudste door mijn bevalling met bijna 2 jaar! voor het eerst. Nu niet meer. Wij doen ze niet uit logeren als het geen nood is, tot ze er zelf om vragen.
mijn zoontje met een maand of 3, dat kwam toen omdat wij een ander huis kregen en door de verhuizing dat even beter was, en daarna als we bij mijn moeder op visite waren bv en dan legden we zoontje daar savonds op bed en haalden we hem smorgens weer op. dat was alleen toen hij nog baby was, nu wil hij nergens anders meer slapen. maar dat hoeft ook niet van mij
Hier nog niet voorgekomen en zal ook niet snel gebeuren, pas als ze er zelf om kan vragen of ze mag gaan logeren. Zo ook met oppas, alleen in hele hoge nood en dan laten wij mijn moeder bij ons in huis komen de middag of avond. maar alleen als we echt beide weg moeten, en ze niet mee kan, anders is altijd 1 van ons thuis bij onze dochter en gaat de ander alleen naar bijvoorbeeld een verjaardag of feestje.
Volgende week logeren mijn zoontje en ik bij mijn ouders aan de andere kant van het land. Ik ben erg benieuwd hoe hij zich gaat houden daar Als ik kijk naar hoe hij hier slaapt, zal het wel meevallen. Hij slaapt namelijk altijd en overal. Denk dat het voor zijn vader een lastiger week gaat worden... Die blijft achter ivm werk.