Ik dacht dat ik moeilijk was, haha, dat vinden ze dan om me heen! Hier is ze al drie keer uit logeren geweest (ze is 4,5 maand) bij elke oma een keer. Eerste keer met zeven weken, vriendenweekend (doen we elk jaar) en iedereen vond dat ik dat nodig had... (Slechte zwangerschap + HELLP) maar ik vond het vreselijk, wist niet hoe snel ik na een nachtje naar huis moest! Tweede en derde keer vorige maand, vrijgezellenfeest en bruiloft, maar nu had ik het wel naar mijn zin, haha! Ik denk dat het belangrijk is dat je er zelf aan toe bent en dat je het oppasadres fijn vindt om je kindje te laten.
Alledrie nog nooit, mijn oudste is 4j4m Mag van mij best maar is niet echt iemand waar ze kunnen logeren.
Die van ons gaat voor het eerst uit slapen over 3 weken hij is dan bijna 2 maanden (op een paar dage na) Ik moet nog wel even aan het idee wennen maar vriendlief heeft een weekendje weg voor me geregeld. Hij wilde het eerst als verassing doen, maar het leek hem toch beter het eerder te vertellen omdat ik de kleine dan moest missen en ik me daar dan metaal op voor kan bereiden. Dat heeft hij goed ingeschat hahah. Opa en oma staan te popelen om op te mogen passen.
Mijn zoontje is 2 keer uit wezen logeren, de eerste keer omdat we een feest hadden van mijn man's werk aan de andere kant van het land. En de tweede keer toen ik ben bevallen van mijn dochtertje. Dochterlief is nog nooit uit logeren geweest, dat zou ook vrij lastig zijn omdat ze nog steeds borstvoeding krijgt. Daarbij vind ik het wel fijn dat ze elke avond lekker in hun eigen bedje liggen. Op het moment dat ze er om gaan vragen zien we wel weer verder, maar tot die tijd slapen ze lekker thuis.
nog nooit. We hebben wel ene keer een vrijgezellenfeest en een bruiloft gehad, maar toen hebben we het zo geregeld dat de opa''s en oma's bij ons thuis kwamen logeren haha