Wij hebben laminaat en leg dus een speelkleed neer als mijn dochtertje op de grond speelt. Ze is nu zo aan het rollen geslagen, dat ik haar telkens weer op het speelkleed terug leg. Nu ben ik benieuwd: vanaf wanneer lieten jullie het speelkleed weg?
Van zodra ze mobiel werd, dus een maand of 5. Speelkleed hinderde haar in haar rol- en tijgerbewegingen, dus heb ik dat toen maar weggelaten. Met dit weer zou ik me sowieso niet bezighouden met speelkleden leggen
Vanaf het moment dat ze konden rollen, maar ook wanneer ze niet hun hoofd zomaar ineens lieten 'vallen'.
Hier ligt nog steeds een kleed. Ze tijgert er vaak vanaf maar komt ook vaak zat terug. Denk dat ik m nog maar laat liggen. Ik vind het zo kaal anders
Hier een beetje hetzelfde... Hoewel het kleed nu wel vervangen is door een soort van speelmat. Was een tijdje geleden in de aanbieding bij de gamma. Het is een wegrace circuit van vloerkleed. Ligt heel stroef, ideaal dus om op te leren kruipen (speelkleed gleed steeds weg als meneer zich erop afzette en op de gladde vloer vond ie ook best lastig..). Op het cb adviseerden ze om een oud stuk vloerbedekking neer te leggen, zodat ie voldoende grip kon krijgen. Dit is een mooie oplossing, aangezien ik geen stuk oude vloerbedekking had en ik dat ook niet echt mooi vind in de huiskamer.. Dit is em!
nu al, ze is 4 mnd en vind het prachtig op het laminaat. dan kan ze beter afzetten. wil dan wel ff net gestofzogen en gedweild hebben.
Niet en zal ook nog niet snel gaan gebeuren. Onze 3 honden verliezen ontzettend veel haren en aangezien meneer alles met zijn mond afsabbelt en zijn handen (die dan net aan de vloer hebben gezeten) in zijn mond stopt vind ik dat niet zo prettig, ookal heb ik net gezogen. Hij vind het zelf fijn op het kleed en zo heeft hij een beetje een eigen plekje. Vind het anders ook zo "kaal" als ik hem op de vloer leg.
Ben benieuwd eigenlijk hoe vaak jullie dan stofzuigen?? Hier heeft ze snel vieze handjes (steekt alles in mond en schuift dan weer verder) en aangezien mijn haren ook nog regelmatig de grond vinden, swiffer ik 2x per dag en stofzuig en dweil elke dag 's avonds als manlief haar de fles geeft. Het kleed moet ik dan ook elke dag uitkloppen, speelgoed er af, speelgoed er weer op... pff met dit weer geen pretje misschien een kleiner kleed neerleggen? Ik heb ook al een onderhoudsvriendelijk kleed neergelegd van plastic zeg maar, die ik makkelijk kan afnemen. Op zich gaat dat ook nog wel.
Ik maak me er eigenlijk niet zo druk in. Als ze buiten rondkruipt, wordt ze ook vuil. En gisteren at ze met smaak komkommer-met-gras op. Goed voor de weerstand, denk ik dan maar. Ik weiger echt continu te kuisen, alleen maar omdat de knietjes van mijn dochter anders vuil zien.
Idd, zoals de meeste zeggen heeft er hier ook een kleed gelegen tot hij echt ging rollen/kruipen.. Hij bleef er toch niet meer op. Nu scheelt het dat we vloerbedekking hebben dus hij viel in het begin niet zo hard met zn hoofdje met rollen