Ja hoor....Mijn gekke meisje heeft weer wat nieuws . Ze kleed zichtzelf uit!! Zodra ze in de box, eetstoel of waar dan ook zit begint ze met zichzelf uit te kleden . Ze trekt eerst heel hard aan de hals zodat de druk knoopjes los schieten en trekt vervolgens het shirtje over haar hoofd om hem op die manier uit te trekken..... Heeft het shirt normale knoopjes dan trekt ze net zo lang/hard tot het shirtje over haar hoofd kan Ze doet het ook niet 1 keer toevallig nee hoor de laatste paar dagen doet ze het de hele dag door......zodra ik even niet oplet zit ze weer in haar romper...... Gek kindje Maar hebben meer kindjes dit en wat doen jullie er aan zou het toch wel fijn vinden als mijn meisje gewoon haar kleren aan houd en daarbij wordt van al dat getrek de shirtjes ook niet bepaald mooier. Alvast bedankt
ja heb er ook zo een regelmatig zit ie naakt in zijn bedje pff dat is op zich niet erg als ie niks in zijn luier doet maar als ie poept tja dan zit alles onder he zijn broertje doet hem gelukkig nog niet na ik schijn het vroeger ook gedaan te hebben ik liep het liefst de hele dag naakt door de kamer (aals klein kind dan he) helaas niet veel aan te doen aard van het beestje maar gaat vanzelf ook weer over in de schaamtefase een paar jaar later sterkte ermee
Haha dank je voor je antwoord. Tjha ik kan me ook niet voorstellen dat ze dit als 6 jarige nog steeds zal doen Althans ik hoop het niet. Snachts kan ze het gelukkig niet doen want dan heeft ze een slaapzakje aan Wat betreft het in de luier graaien dat doet Jamila helaas ook, zodra ik haar luier los doe gaat meteen dat handje naar beneden: Bha. Probeer haar nu iets te geven bij het luier verschonen zodat ze afgeleid is maar dat helpt ook niet altijd, als mijn partner ook thuis is houd hij haar handjes vast. Jamila zit namelijk nog in de fasen van alles in haar mond stoppen; IEK
nou heb een dochter van 8 en die wil ook nog wel eens in der nakie door het huis wandelen vind ik ook niet zo'n goed idee maar die schaamt der eigen nergens voor lijkt het wel meestal als ik zeg datz e wat aan moet agan doen doet ze het ook wel maar in eerste instantie komt het niet eens in der op dus het kan soms wel effe duren