snurken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ons Kleintje, 9 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

sinds 2 nachten snurk ik.. en mn man kan er niet van slapen! heeft dit te maken met de zwangerschap? ik ben overdag niet verkouden maar s`nachts een beetje verstopte neus op het moment. we hebben het er al over dat ik vannacht op de logeerkamer moet slapen omdat mn man al 2 nachten niet geslapen heeft :(

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ja dat komt door de zwangerschap, mijn man pakt 'snachts vaak zijn biezen en gaat naar de logeerkamer hahaha :D

3. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Hier is mijn man tijdens mijn zwangerschap ook bijna elke nacht naar de logeerkamer gegaan :D. Ik ademde ook heel zwaar :(

Nu klaagt hij niet meer :D echt een zwangerschapskwaaltje!

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier ook door de zwangerschap dat vertelde mijn vriend dus laast ook.
    ik heb ook nooit gesnurkt hooguit als ik echt goed verkouden was dat ik door mijn mond moest ademen.
    maar nu het ergste ik hou mijn vriend er niet mee wakken maar ik schrik dus zelf wakker van mij eigen gesnurk.

5. Guppiebe

Guppiebe Actief lid

10 nov 2008
    119
    0
    16
    Het klopt idd dat je (meer) kan gaan snurken als je zwanger bent. Dit komt omdat je slijmvliezen in je lichaam op gaan zetten door de hormonen, en dus ook die in je neus! Ik zou het ook doen volgens mijn vriend hahaha, maar hij zegt dat hij er geen last van heeft! (ikke overigens wel van zijn gesnurk ;) haha!)

6. Karien

Karien Actief lid

16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Wij snurken sinds ik zwanger ben gezellig samen whahaha.

Snurken was bij mij 1 van de eerste zwangerschapskwaaltjes :oops:

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

vraagje, hebben jullie overgewicht normaalgesproken? ik ben het even op internet gaan opzoeken en daar las ik dat vrouwen met overgewicht eerder kans hebben op snurken. ik was niet dun maar ook echt niet dik dus ik vind dat onzin.

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik vind het ook onzin, ik heb er ook last van en ik ben 1.65 en weeg 54 kilo :)

Deel Deze Pagina