Vanaf wanneer babybedje opmaken?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Baby4, 4 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    niet strijken? :confused:
    ik had alles gewassen en direct gestreken,
    heb een superstoomstrijkijzer en die kreeg zelfs uit sommige lakentjes de vouwen niet uit.
    lakens zijn 100% katoen en streken hier echt slecht hoor.
    heb trouwens alles gestreken, vind het geen gezicht om zo een verkreukte hydrofiel onder men meisje te leggen.

ookal is strijken niet men grootste hobby :( :evil:

2. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Zo denk ik er ook over! Ik ben ook geen strijker en strijk normaal gesproken alleen het hoognodige maar voor zo'n klein hummeltje vind ik het wel zo fijn om alles mooi vlak te strijken. Volgens mij doen zelfs de kleine kreukeltjes zo'n klein hummeltje niet goed.

3. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    ik heb alleen een matrashoes omheen gedaan, maar niet met dekbed(dekentje in een dekbedhoesje) en al...

een matrashoes is niet zo groot om te wassen en er komt geen stof op het matrasje, en dan om de 1,5 week doe ik em in de was met onze ander kleding....

en als pas die kleine er is...dan pas doe ik dekbed etc kompleet.

4. valentijn14

valentijn14 Actief lid

8 jul 2008
    280
    0
    0
    Ik had gehoord als je de hydrofiel lakentjes strijkt t niet zo goed afdroogt.
    dat het daarom beter is om die juist niet te strijken maar na het wassen gewoon goed netjes op te hangen beter is.

:oops:

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    volgens mij is het strijken alleen niet aan te raden als je de hydrofiel doeken gebruikt als luiers..
    dan worden ze minder absorberend ofzoiets.

6. guusje11

guusje11 Actief lid

2 mei 2008
    393
    0
    0
    huismoeder
    gemert
    het is hetzelfde als met nieuwe theedoeken , die drogen toch ook niet goed af in het begin.

ik heb hier al dikwijls gelezen dat het geen verschil maakt hoor , gestreken of ongestreken.

vind het gewoon echt geen gezicht, dus strijken maar :p :)

7. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

het strijken is toch bedoeld om de bacteriën te doden?

8. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    dat telt idd ook mee maar ik vind het persoonlijk ook netter staan en lekkerder zitten voor de baby.

9. Koetje

Koetje Fanatiek lid

22 jul 2008
    1.237
    0
    36
    Ik heb alles al gewassen en gestreken (wat een *piep* werk!). Het bedje en het wiegje heb ik gisteren opgemaakt. Ik wilde er graag foto's van maken en dan staat het opgemaakt toch leuker (zie album trouwens ;)). Ik hoop dat het niet nodig is om het nog eens te doen, ik kreeg de lakentjes namelijk ook haast niet glad gestreken. (Al zal ik het toch wel heeel vaak moeten doen. Maar in het begin ben je toch kritischer dan later.). Ik denk dat ik er tot de kleine er is plastic of handdoeken overheen leg.

Deel Deze Pagina