Vanaf wanneer Bambix groeipap 6 maanden?

Discussie in 'Voeding' gestart door suusie0507, 9 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusie0507

31 okt 2006
    69
    0
    0
    Hoi,

Ik ben benieuwd wanneer jullie Bambix groeipap 6 maanden gingen geven. Onze zoon zit nu nl. op 4 flessen waarvan er eentje pap mag zijn. Alleen raakt hij van Rijstebloem heel erg verstopt. Volgende week vrijdag is hij 6 maanden.

Kan ik nu deze pap al geven en zo ja hoeveel doen jullie in de fles/bordje?

Dank je wel alvast

2. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Jelle heeft het gekregen vanaf 6 1/2 maand, geloof ik. Ik heb het in het begin gemengd met rijstebloem omdat hij midden in de nacht wakker werd van de krampjes. Misschien toch iets tevel van het goede ineens.

Ik doe nu 2 volle desertlepels in zijn fles van 23.00. Als ik er meer in doe hoeft hij zijn fles van 7.00 niet... :) Vanaf morgen laten we de fles van 23.00 vervallen, en geven we de papfles om 19.00. Even kijken hoe dat gaat... :)

's ochetnds krijgt Jelle een gewone fles, pap van een lepeltje vind ik teveel werk om 7.00 en vooral omdat Jelle daarna nog slaapt tot 8.30/9.00.

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb het mijn zoontje gewoon vanaf 6 maanden gegeven.
    Ik doe 3 eetlepels in een fles van 180 ml water + 6 scheppen melkpoeder.
    Papspeen van de Etos werkt ideaal.
    Ik zie het ook niet zo zitten om 's ochtends vroeg te gaan zitten lepelen....

4. suusie0507

31 okt 2006
    69
    0
    0
    Ik zag wel dat er gluten in zitten! Kan dit geen kwaad voor die kleintjes? Reageerden jullie kleintjes er goed op?

Thanx

5. emmie

emmie Niet meer actief

ja hier ging het allemaal goed, wij zijn begonnen met in de laatste fles nutrix en vanaf 7maanden krijgt hij nu in de eerste fles bambix.
    180 + 6 voeding en 3 voedingsschepjes bambix..wij hebben een difrax fles met 1-2-3 speen.

suc6

Deel Deze Pagina