Vanaf wanneer bandenpijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jenna09, 30 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Vanaf wanneer kan je ten vroegste bandenpijn voelen? Heeft iemand hier een idee van? Als ik hoest of bepaalde bewegingen doe voel ik dat precies zoals bij de eerste zwangerschap...:( Maarre mijn ei is vorige week pas geweest, volgens de calculator zou gisteren een eventuele innesteling plaatsgevonden hebben...

Ik geloof niet echt dat ik zwanger zou kunnen zijn hoor, want vorige keer via mmm en dit is pas ronde één op de spontane manier!!
    En ben me er ook bewust van dat het kan zijn dat mijn lichaam dit wil voelen en er daarom last van heeft:) (snappen jullie hem nog...)

2. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Hoi!

echte bandenpijn had ik sinds een week of 7/8 maar ik had wel degelijk sinds een paar dagen na mijn ei steekjes e.d. in mijn liezen en onderbuik. daarom wist ik ook al dat het gewoon raak was. Wil je geen valse hoop geven, maar hoop het natuurlijk wel voor je!

xxx

3. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ik heb ook een beurs gevoel achter mn schaambot vanaf 6 dagen na mn ei.... spannend! 3 juni is mn nod...

4. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Dank je wel reintje en laraxx! Mijn nod is 6 juni, dus we zitten dicht bij elkaar!

Ik heb dit keer echt wel zo n paar symptomen van bij mijn eerste zw schap! Maar dit is pas ronde 1...;) Vorige keer zijn we in de mmm beland en was de tweede iui de juiste! Dus het zou wel héééééél erg toevallig zijn dat het nu al raak zou zijn!

Ik denk vooral dat ik mezelf inbeeld dat ik ze heb:)... Maarja, je weet nooit hé! De bandenpijn die ik meen te voelen zijn ook vooral steekjes in de liesstreek, en eigenlijk net op momenten dat ik er niet aan denk...

5. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Spannend, Jenna, zou hééél mooi zijn als t al gelukt zou zijn!
    Maar ik heb het vaker gehoord van meiden die eerst in de mmm zaten en van een volgend kindje op de natuurlijke manier zwanger raakten! Duim voor je!!

Maar die 'bandenpijn' is dat niet het oprekken van de baarmoeder? Dat heb ik namelijk gelezen en kun je al vanaf de innesteling voelen!
    Misschien dat dat het is?

6. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Ik heb die pijn pas sinds kort, voorzover het me nu opvalt zeg maar.
    Ervoor had ik wel wat steken en krampjes maar de laatste tijd ervaar ik meer last ervan...maar ach ik ben dan ook 19 weken dus het hoort erbij. Volgens mij is het ook wel beetje persoonsgebonden wanneer je er last van krijgt

7. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Dat waren mijn symptomen ruim een week voor NOD!
    dacht dat er iets mis was met mij... wat een trekkende drukkende pijnlijke liezen had ik...hele dag door!!! En ontzettend pijnlijke bovenbenen, alsof ze vol vocht zaten.
    Je zou denken dat het zo vroeg toch niet zóóóó heftig kan zijn, maar mooi wel...
    En dat was ruim 1 week voor mijn NOD, zou het de innesteling geweest zijn?

8. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik heb het sinds vandaag..
    lag er krom van zonet, autsjjjj....

heb nu een vrij strakke buikband om gedaan en het verlicht gelukkig wel iets

bij de eerste zwangerschap voelde ik het vanaf het begin maar nooit zo erg als nu..meer op de achtergrond

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

ik heb als ik hoest een pijnlijke baarmoeder/onderbuik...
    ik snap er verder niks meer van
    gistermorgen roze verlies...later bruin en goed bloedverlies...
    Na het douchen heb ik niks meer gehad, alleen iets slijmerigs bloed tijdens plassen...
    vanmorgen iets bruin slijm, maar weer geen bloed...
    en temp is nog steeds hoog...37,2

volgens ff ei op dag 23/tevens 23 mei...nod is dan 6juni

10. cindy1981

cindy1981 Fanatiek lid

20 apr 2008
    2.093
    0
    0
    rond de 6 weken had ik bandenpijn op zn vroegst, maar die waren niet continu

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.834
    19.171
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik had het rond NOD, toen voelde het als een soort menstruatiekrampen. (Schijnt ook bij bandenpijn te horen.) Nu steeds een paar dagen wel, dan weer niet, dan weer wel enz.

12. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Tja zou het kunnen... nee mag niet teveel hopen... Stop daarmee Jenna!!!:D

Ik heb het niet de ganse dag door en ook niet heel erg hoor, maar het is er wel!! Ben net 1 week voor nod! Vanaf de dag dat de innesteling zou gebeurt kunnen zijn heb ik er 'last' van!

13. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    heb het ook vanaf de dag van 'innesteling' ..

14. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    bandenpijn had ik met 6 weken, nu is het af en toe niet te houden..
    Voor de innesteling is er nog geen sprake van bandenpijn omdat het vruchtje dan nog zoooo klein is dat je baarmoeder nog niet uitzet.
    Wel kan je krampjes of steekjes hebben.

15. Jenna09

Jenna09 Fanatiek lid

30 aug 2006
    1.017
    0
    0
    Oh laraxx, we hebben net dezelfde verschijnselen!! spannend...!!

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    hier vanaf een week of 7/8 bandenpijn, en dan vooral bij het niezen etc. het is niet continu aanwezig (gelukkig ;) )

Deel Deze Pagina