Ik heb het hier wel vaker gelezen, maar toen was het nog niet aan de orde... Wanneer voelden jullie je tweede kindje voor het eerst? Ik voel al langer wat rommelen wat niet m'n darmen zijn en volgens mij voelde ik gisteravond in bed na een drukke avond een plofje. Volgens mij kan dit wel, maar is het wel vroeg... Hoor graag jullie ervaringen, want ik verheug me er alweer zo op
Ik voelde de baby met 15 weken en mijn placenta ligt aan de voorkant. Dit was ook vroeg, zeker met een placenta die voorligt, maar het kan dus wel.
Ik voel nu al wat de ene keer wat meer als de andere keer. Zoals gisteren voelde ik het best wel vaak ik voel dan van die kleine stootjes zeg maar.
vanaf week 11 wat rommelen en gekriebel. vanaf week 14 echte trapjes. bij alicia echte trapjes met 15 wk en 5 dg. bijde kids placenta aan de achterkant
Bij de 2de voelde ik haar al met circa 11 weken schuiven en "kriebelen". (bij mijn eerste lag de placenta aan de voorkant en hem voelde ik met circa 18 weken)
eerste met precies 20 weken, 2de met 17 weken. Deze 3de pas zeker met 19 weken. Maar deze keer ligt m'n placenta ook aan de voorkant.
Bij de eerst voelde ik met 19weken, placenta voor. Nu voelde ik met 13weken zo af en toe wat kriebelen. Placenta zit nu aan de linkerkant.
Meiden, ik ben zwanger van een tweeling..en mijn placenta's liggen voor..Mij volgens mij voelde ik ze vanmorgen..onder mn navel..een soort van geduw/geklop van binnenuit. Wie herkend dit..? Ik legde mn hand erop en het stopte..toen haalde ik mn hand weg en het begon weer even
Ik heb nu ook al het gevoel dat ik ons tweede kindje kan voelen. Met ons eerste kindje was het bij de 19e week, en nu al met 12,5 week!
Oh, wat fijn die (h)erkenning dat het zeker wel kan zo vroeg! Vond het zelf ook een opmerkelijk ander gevoel dan het gerommel van mijn buik, darmen etc. maar iedereen kijkt je raar aan als je zegt dat je denkt dat het beeb is... Jullie gelukkig niet, thanks!