Even een vraagje uit nieuwsgierigheid Hoe oud waren jij (en je vriend/man) toen jullie zwanger wilden worden van je eerste kindje? En na hoeveel maanden is deze wens ook daadwerkelijk uitgekomen?
Ik was 29 en mijn vriend 34 toen we begonnen. Vlak voor Inze 30e en 35e verjaardag zwanger: 4e ronde zwanger.
Ik was 27, mijn man 29. Na 10 maanden was ik zwanger. Nu hebben we een prachtige zoon van bijna drie maanden
Ik 24, manlief 23, uiteindelijk een kindje gekregen toen ik 27 jaar was... Wens voor een 2e toen ik 28 jaar was, ben inmiddels bijna 31 en we wachten nog steeds . Je ziet, het kan allemaal heel anders lopen. Wij zijn in feite bijna 7 jaar verder en hebben 'nog maar' één kindje terwijl we er dolgraag al meer hadden willen hebben.
Ik was nog net 25 en manlief (toen nog vriendlief ) 29 jaar. Op zich hadden wel een paar maanden/ half jaar eerder willen gaan, maar we hadden bruiloft gepland en ik wilde niet zwanger trouwen, dus hebben we gewacht. Maandje voor de bruiloft gestopt met de pil en meteen zwanger in eerste ronde (zonder ontpillen of zo). Ben dus toch pril zwanger getrouwd , alleen daar kwam ik tijdens huwelijksreis pas achter.
Ik ben 22, hij 27.. Het was niet gepland maar toch. Nu van harte welkom, hopen dat alles goed blijft gaan
Ik was 24 toen we stopte met de pil en net 2 dagen 30 toen de kleine geboren werd. 5 jaar over gedaan om zwanger te worden. Ben ik even blij dat we niet "te laat" gestart zijn!
Wij waren 21 toen we besloten voor een kindje te gaan, twee maanden later was ik zwanger. Ik was 22 toen ik beviel van ons zoontje die helaas te vroeg werd geboren.
Ik was zelf 23 en mijn man 24 en we waren in de eerste ronde zwanger. Niet wat we gepland hadden want ik had gedacht dat de pil nog moest uitwerken. Maar mijn man wat toen twee weken met verlof uit afghanistan en toen ben ik gelijk zwanger. Dus niet zo goed gepland maar nu loopt er een hele mooie meid van 3 jaar alweer.
22 toen ik stopte met de pil. 24 Toen ik zwanger werd en Manlief 25. 25 Toen Milan geboren werd Manlief 26 Nu voor een tweede Ik 26 en Manlief 27
de 1ste dochter van 9 was ik 24 en van me zoontje nu 7 jaar was ik 26.. de eerste binnen 3 rondes raak en bij de 2de binnen 5 maanden raak..nu al 21 rondes bezig voor een 3de wat een verschil dus
ik was 25 en man 26 toen ik met de pil stopte. na 24 rondes zwanger doormiddel van icsi. ik ben 28 en man 29 als de kleine word geboren.