Hoihoi, Ben nieuw op dit forum. 3 januari zijn mijn vriend en ik gestopt met de pil. 7 t/m 10 januari ben ik ongesteld geweest. Op dag 15 & 16 van mijn cyclus had ik een positieve ovulatietest. Ik ga er voor het gemak even van uit dat dag 17 mijn ei was, en ik dus een cyclus ga hebben van 31 dagen. (ok moet ff rekening houden met ontpillen dat weet ik ) Mijn ei weet ik niet helemaal zeker, maar dag 14 testte ik nog gegatief dus ik zal er niet ver naast zitten. We hebben in die periode geklust op dag 14, 17 & 18 van de cyclus Nu had ik zondag en gisteren (dag 26 & 27) wat bruinig bloedverlies. Oud bloed heb ik ergens gelezen? en wat ongi krampjes. Het zou een voorteken kunnen zijn van mijn ongi, maar die zou als mijn berekening van mijn cyclus een beetje klopt pas as zaterdag moeten zijn (dag 32) Vandaag heb ik tot op heden ook nog nergens last van. Ik heb gisteren even een test van KV gedaan....negatief. Waarschijnlijk ook nog te vroeg op de 27e dag? Nu ga ik nergens vanuit....ja..... dat ik zaterdag gewoon ongi wordt, maar ik heb stiekum toch dat gekke hoopvolle gevoel dat het misschien toch wel eens al zo zou kunnen zijn? dat bruine verlies kan toch ook van de innesteling komen? Of is dat te lang na mijn ei? Ben benieuwd wat jullie denken. Liefs Paske
hoi hoi ik heb op deze site gemerkt dat alles kan het komt alleen niet zo heel vaak voor in de 1e ronde als je de 15e ei hebt gehad is wel vroeg normaal pas na 14 dagen maar zou best kunnen ik denk zeker omdat je net gestopt bent de pil dat je het beter even af kan wachten omdat je nog niet precies weet hoe je cyclus gaat lopen je kan anders als je zegt dat je zaterdag ongeveer ongi moet worden een testje doen in het weekend of maandag als je nog niet ongi bent groejess
Hoihoi, Ik heb niet de 15e mijn ei gehad, ik had op de 15e en 16e dag van de cyclus een positieve ovutest, dus de 17e dag mijn ei. Stond er misschien ook niet helemaal duidelijk