Inleiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Uppendup, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag weer control gehad en ben niet bij de co artsen of andere gynaecologen gehad maar meteen een professor en hij was behoorlijk eerlijk tegen me.

Hij zei al dat ik klein ben 1,60 namelijk. En dat ik een behoorlijke buik en baby heb. Hij keek met de echo naar t vruchtwater, houding, ademhaling hartje van de kleine en dat was allemaal super.

Hij vroeg hoe het verder was met mij en ik eerlijk, pijnlijk, zwaar vermoeiend.

De arts liet meteen weten dat de kleine op zn gewicht was namelijk al over de 3 kilo, en dat hij het ook genoeg vond kwa zwangerschap ( veel complicaties, opname, harde buiken pijn in bekken enz (zeurmomentje))
    Dus hij begon over inleiding met 37a38 weken

Volgende week nog n controle dan ben ik 37 weken er wordt dan ook gevoeld als mn ontsluiting verder gevorderd is (heb al 2cm) en dan datum prikken.

En wat ben ik dan blij eindelijk een eind aan deze zwangerschap. Duurt me nu te lang, vooral na de draaiing veel last van mn buik, pijnlijk, gevoelig. En wat ben ik nieuwsgierig naar onze kleine man.

Eending is zeker, hij is klaar er voor, mama en papa ook, zn broers kunnen niet meer wachten en zn kamertje is er ook klaar voor.

Dus voor mij mag hij komen.

2. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Dan komt het allemaal mooi uit zo! Ik wens je een vlotte en goede bevalling toe en dat je maar snel mag genieten van je mooie mannetje!!

groetjes Patricia

3. Frietje

Frietje Bekend lid

30 okt 2013
    720
    0
    0
    Trying to take over the world...
    Gouda
    Wat spannend zeg! En toch redelijk snel dan, fijn dat je iig niet veel langer met de klachten hoeft rond te lopen en dat ze je goed in de gaten houden. Wel fijn dat iedereen er klaar voor is.

Hier zit ik nog in onzekerheid. Kindje wordt of as vrijdag gehaald of week erna. (Ivm grote en bloeddruk) Die onzekerheid maakt mij een beetje gek hihi meer omdat ik mij afvraag wat inleiden inhoudt maar laat het lekker op mij afkomen. Spannend is het wel :)

4. Chelly25

Chelly25 Niet meer actief

Spannend hoor. Heel veel succes met de bevalling en heel veel geluk met je kleine baby boy!

5. Lady26

Lady26 Bekend lid

10 feb 2010
    638
    2
    18
    Vrouw
    Groningen
    veel succes met de bevalling, ik moet donderdag op controle, en dan hoor ik wanneer ik ingeleid wordt, ivm zwangerschapsdiabetes, begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden.

6. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL

Oo dat is ook spannend zeg. Ja ik laat het ook op me afkomen van hoe en wat.

7. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook erg blij als het zo ver is, kanbijna niet meer wachten.

Deel Deze Pagina