Ik ben nu 5 weken zwanger en kan mijn broek al bijna niet meer dicht krijgen. Mijn buik is erg opgeblazen, denk dat mijn darmen een beetje van slag zijn door de hormonen.
Ik heb precies het zelfde begint nu ongeveer als een zwangerschapsbuik zichtbaar te worden iets eerder dus....
Ik heb nu al een duidelijke buik, ik kan het ook niet meer verbergen en pas m'n normale broeken ook al niet meer. Bij de 1e had ik ook vrij snel een dikke buik, en erg naar voren gericht. Vind ik niet erg, juist wel mooi en leuk
Vanaf 12 weken een darmen buikje en sinds afgelopen week zitten mijn eigen broeken ook echt niet meer comfortabel, hoewel ze nog wel passen. Met een positiebroek aan zie je het een klein beetje, maar het laat wel lang op zich wachten
Zo bij koffietijd nu een vrouw die 13 weken is maar met echt een flinke buik al. Dat had ik pas bij dik 25+ hihi. Wel leuk hoor als je zolang een mooie buik heb.
Dit keer (3e zwangerschap) krijg ik sinds vandaag echt mijn broeken niet meer dicht. Voelt zeker 's avonds ook echt stevig aan al.
De knoop van mijn broek krijg ik nog wel dicht, maar of het fijn zit is een ander verhaal. Met 6 weken had ik al een darmenbuik en die is nog niet afgezakt.