ik ben nu bijna 14 weken en het is echt al wel duidelijk bij me. Ik draag sinds een week positiebroeken omdat me broeken nu echt pijn gingen doen, en das gewoon niet lekker. ik kon me broeken vrij lang aan omdat ik lage broeken draag maar dat ging echt niet meer. Gelukkig komt het mooie weer eraan, dus lekker jurkjes en leggings dragen x
Ik ben bij de 2e pas bij 18 weken positiebroeken gaan dragen. Daarvoor droeg ik 1 broek die ik gewoonlijk nooit pastte omdat hij veel te groot was. Aan het eind wel met het bovenste knoopje los. Maar mensen durven het me pas sinds een paar weken te vragen of ik zwanger ben, en dan nog alleen als ik sta. Dat zie ik ook bij mijn collega, die is ook zwanger van de 2e en we schelen maar een maand. Het valt me op dat ze expres strakke kleren draagt, maar evengoed zou ik het, als ik het niet geweten had, bij haar nog niet hebben durven vragen. Blijkbaar is het erg verschillend. Maar tot 12 weken moet je het wel verborgen kunnen houden. Ik heb 1 blouse/tunica waarin het nogsteeds niet op valt.
hallotjes, Nou bij de meeste is het wel vrij vlot dus!!!! Nou ben benieuwd hoe het bij mij zal zijn, me eigen broeken kan ik nu nog aan heb wel het gevoel dat de broeken iets strakker zitten. We hebben besloten het dit weekend aan de ouders te vertellen, heb morgen een echo vanwege bloed verlies, bruinbloed 1 avond(zaterdag avond) en daarna niks meer, voel me nog wel zwanger maar even afwachten, maar als het wel allemaal goed is willen het dit weekend vertellen. Wat een reactie,s trouwens allemaal bedankt dames nou ik zou zeggen babbel lekker door over wanneer de buiken te zien waren, wel grappig om zo ie zo te weten. groetjes miranda