ben pas rond week 18 aangekomen. Zit nu op zo'n 2 a 3 kilo, misschien scheelt het dat ik vlak voordat ik zwanger werd 5 kilo ben afgevallen. En ik sport nog wel regelmatig (nu zwemmen, zwanger en fit en zwangerschapsyoga). Ben benieuwd hoeveel ik ga aankomen in de loop van de weken, omdat het nu opeens wel snel gaat, vind ik. weet niet of dat vaker voorkomt, eerst bijna niets en dan opeens 1 kilo per 2 a 3 weken?
Tot nu toe 1 kilo aangekomen. Valt mee dus. Maar het buikje begint eraan te komen, dus ik denk dat ik nu wel ga aankomen. Ik draag al wel vanaf het begin stretchkleding, omdat mijn buik meteen al aan het opzetten was. Normaal train ik erg veel buikspieren en daarom was het heel snel aan mijn buik te merken. Ik draag normaalgesproken veel strakke kleding, dus vandaar dat ik al snel van kleding veranderde. Vooral die stretchjurkjes vind ik helemaal geweldig, heb er onderhand al een stuk of 11 gekocht...
Ik ben ook nog niks aangekomen! in het begin i.d.d twee kilo afegevallen maar die zijn inmiddels terug, dus ik zit eigenlijk nu op het gewicht van voordat ik zwanger was! ik krijg ook al een paar broeken niet meer dicht maar dat buikje schijnt alleen te zijn van de hoeveelheid lucht in je maag en darmen! daarom moeten we waarschijnlijk soms ook zoveel boeren en windjes laten! lieve grtjs dorri,
ben nu nog niks aangekomen, maar ben wel stevig van mijzelf, wet niet of dat er mee te maken heeft. Ook gestopt met roken. dus voor mij is het wel goed, moest eigenlijk voor de zwangerschap voor met mooie 15 kg kwijt, en ben nu nog niks aangekomen, als ik dat vol hou word ik vast lichter dan voor de zwangerschap
hmm toevallig vandaag weer iets afgevallen.. maar dat schijnt gewnoon te kunnen in het begin. en niet omdat ik lijn of omdat ik te weinig gegeten heb verder zal wel iets zijn met dat ik mijn levenspatroon enigzins gewijzigd ehb de laatste maanden ben benieuwd wat het gaat worden dacht dat je eignelijk pa sna zo'n 3 maanden echt begon aan te komen maar hier posten toch wel veel mensen al eerder
Tot voor kort was ik niet zwaarder geworden, maar de laatste week hebben beeb en ik een heuse groeispurt gemaakt! Eindelijk begint er een buikje te komen. Dus nu stem ik op "halverwege". Hopen dat het niet de pan uit rijst in de 2e helft
Ik kan eigenlijk nog niet stemmen want ik val tot nu toe alleen maar af, maar heb wel een klein buikje!
Val ook vooral af, maar begin wel wat te zien (denk ik, of wil ik het gewoon heeeeel graag zien...?) Mijn moeder was bij mijn zusje ongeveer evenveel kilo aangekomen als het kindje zelf en was twee dagen na de bevalling weer op gewicht en in oude kleding. Bij mij was het hooguit 3 kilo die er daarna in 1 maand af was. Ik hoop dat ik als mijn moeder ben.
eerst ging het goed tot ik de chocolade ontdekte toen ging het fout en het ging nog fouter toen ik van week 32 t/m 35 week toen werd me mannetje geboren op bedt moest liggen nog meer chocolade en striemen kreeg leek net een tonnetje en nu moet het er allemaal weer er af en als dat nou ook net zo snel gaat
Eigenlijk nu begin ik pas aan te komen ik zit nu op 3 kilo wat ik ben aangekomen maar daarintegen beweeg ik enorm veel moet ook wel met 4 kinderen Van mijn oudste kwam ik 35 kilo aan had BI en kon helemaal niets meer, bij mijn jongste 10 kilo maar toen had ik het al drukker. Ik denk dat het scheelde dat ik van de oudste thuis was en veel op bed kon liggen en dus weinig beweging had . Maar goed sommige komen amper iets aan de hele zwangerschap en andere hoeven maar naar iets vets te kijken en hopla het zit eraan :-#
Ik kwam vlot aan in het begin en dat ging zo door tot ongeveer 29 weken. Toen ging het een stuk langzamer en de afgelopen twee weken ben ik helemaal niet aangekomen
Help! als ik al deze berichtjes hoor dan denk ik dat er bij mij iets niet helemaal goed gaat.. Ik ben nu 11 weken en 2 dagen zwanger en ik ben zeker al 3 kilo aangekomen! is dit wel normaal? Ik eet wel meer maar dat is eigelijk alleen maar meer brood (met smeerkaas en komkommer) of cracker en veel fruit, trek in snoep heb ik totaal niet! Kom ik te snel aan?! help! Brenda
zowel bij mijn eerste als nu ben ik meteen gaan groeien, bij Danique ben ik 20 kilo aangekomen, gelukkig was het er ook heel snel weer af
hoi dames, ik ben nu 18 weken zwanger ben in het begin 5 kilo afgevallen, en tot nu toe ook niks aangekomen denk dat het er ook aan ligt hoeveel en wat je eet tijdens je zwangerschap want ik hweb namelijk trek in alles maar als ik dan een paar hapjes neem dan hoef ik het niet meer dus ja ik denk dat het per persoon verschillend is. groetjes jessica
Ik ga nu week 18 in en ben 3 a 4 kilo aangekomen. Het schommelt een beetje en ik snoep best maar eet ook gewoon gezond. Net onder een kilo per maand dus. Ik denk dat het ok is maar let er wel op van nu af aan want nu gaat de babe groeien natuurlijk en gaat het volgens mij sowieso sneller. Groetjes, m
Ik ben nu in totaal 18 aangekomen! nog 6 weken te gaan, ik eet wel veel lekkere dingen moet ik zeggen. maar ja ik kan me zelf gewoon niet in de hand houden.
Zit nu in week 19 en ben de laatste 2 weken ineens erg hard gegroeid qua buik en daardoor dus ook qua gewicht. In totaal is er nu ongeveer 3 kilo bij. Weet het niet helemaal precies, omdat ik me voor de zwangerschap niet vaak heb gewogen. Sinds de eerste keer wegen bij de vk zijn er in elk geval 3 kilo's bij