ben vandaag weer bij de vk geweest. ben nu op de helft en nog NIKS aangekomen. maar denk dat het vanaf nu wel hard gaat
De eerste periode kwam ik bijna niets aan en de laatste weken....een kilo per week! Ben nu 27 weken en 8 kilo aangekomen. Groetjes Bianca
De eerste 8 weken kwam ik 10! kilo aan. Nu op 20 weken ben ik 13 kilo aangekomen.... De eerste 10 kilo's gingen zo snel omdat ik voor ik zwanger werd aan de "Sonja Bakker" was en net 15 kilo was afgevallen. Die zitten er zo weer aan.....
Toen ik zwanger was van mijn zoontje ben ik eigenlijk gelijk aangekomen, moet wel zeggen dat ik door een darmziekte ondergewicht was en ik was er dus heel blij mee. In totaal ben ik 20 kilo in de zwangerschap aangekomen waarvan 10 kilo in de laatste drie maanden.
Ik zou het niet weten..geloof ik het begin een klein beetje..maar nu gaat het omhoog. Ik ben nu 16 kilo aangekomen terwijl ik niet veel eet/snoep. Ja ik beweeg en sport minder vanwege bekkeninstabiliteit. Baal ik ontzettend van! Ik hoop dat de kilo's er wel weer af gaan!