Volgens mij is dat bij iedereen verschillend en staat daar niet echt een tijd voor, wanneer het 'kan' en 'hoort'. Voor mijzelf was de 20-weken echo toch wel een omslagpunt en vanaf dat moment heb ik ook pas voor het eerst iets van kleertjes gekocht. En wij waren ook afhankelijk van een kamertje wat eerst leeggemaakt moest worden. Voor mij was het inrichten van het kamertje ook echt wel een bewustwording dat we echt een kindje gingen krijgen. Voor die tijd was het voor mij soms nog maar moeilijk te bevatten. Dus als jij de tijd rijp vindt, lekker tutten in je babykamertje, hoor!
wij hebben 2 weken terug de meubels besteld en het word in de eerste week van november bezorgd. Ik denk dat dat wel vroeg genoeg is, ben pas eind jan. uitgerekend
Lekker aan beginnen! Te vroeg kan niet, te laat wel! Ik stelde het altijd maar uit, en toen kreeg ik ineens weeën met 28 weken. Ik heb dus bijna niets kunnen doen aan de babykamer. Alleen opdrachtgeven! Ik ben pas met 38 weken bevallen, maar heb die 10 tussenliggende weken bijna volledig in het ziekenhuis doorgebracht en anders plat in bed. Ik vind het nu nog steeds jammer dat ik zo weinig aan het kamertje heb kunnen doen. Dusse, gewoon lekker vroeg aan beginnen, hij kan maar alvast klaar zijn!
dat vind ik gewoon heel stom, je krijgt tegenwoordig zoveel controles dat ze echt wel op tijd kunnen zien of er iets mis is. en als het op het laatst nog mis gaat , heel naar maar ja het zij zo, je kunt nu eenmaal het leven niet precies regiseren en plannen zoals jij het wilt. maar vooralsnog lijkt een positieve(re) instelling me ook veel beter voor de gezondheid van moeder en kind.
Hier staat t 'skelet' van babykamer 2. Moet dus nog het nodige aan gebeuren. Babykamer 1 is gewoon al af (is Justin zijn kamer) en Justin gaat bijna over naar zijn nieuwe kamer. En dan is babykamer 2 aan de beurt.
Wij hebben met 25 weken het kamertje geverfd en een week later werden de meubels gebracht. Met 30 weken was zo'n beetje alles klaar, de afgelopen weken heb ik de boel alleen nog wat extra aangekleed.
mijn schoonzus is met 28 weken opgenomen in het ziekenhuis vanwege een te hoge bloeddruk en kwam pas thuis na de bevalling, ze hadden het kamertje al vroeg af, gelukkig maar anders kon ze dit niet zelf doen. om deze reden hebben wij vorige week al de meubeltjes besteld en worden ze over 7 weken geleverd.
Ik heb alle meubeltjes besteld toen ik 11 weken geloof ik was. Nu maandag wordt t geleverd (ben dan bijna 31 weken). De babykamer is zo goed als klaar (behangen,nieuwe laminaat e.d), alleen moet de deur nog geverfd worden. Dus met inrichten en in ruimen en al zal het rond de 32/33 weken helemaal af zijn...
Wij hadden het kamertje net op tijd af... Ik was al een paar maanden in verwachting, en toen gingen we plots verhuizen, en er moest echt veel gebeuren. En we moesten erg lang wachten steeds tot de mensen konden die het zouden doen ( via de woningbouw ) Al met al, is het net op tijd af gekomen
Uhm wij zijn heel erg extreem vroeg. Maar hier vandaag het laatste in elkaar gezet het bedje. En nu is zover alles klaar.
Wij zijn een aanbieding tegen het lijf gelopen van een mooi wiegje. Meteen meegenomen en in elkaar gezet.... Heel vroeg, ik weet het. De rest doen we rond 7 maanden pas hoor. Wel eerder schilderen enz.
Ik zou het lekker doen hoor!Lekker van genieten.Bij de eerste hadden we de babykamer rond de 23 weken al zo goed als klaar.Ik vond het heerlijk dat getut in de kamer.Ik had dat ook echt nodig.Nu bij de 2e zal het wel later worden omdat we in een verbouwing zitten.Maar rond 30 weken zal het klaar zijn.Daarna word het zwaarder en dan is het heerlijk om rustig aan te doen en noet te veel stress aan het hoofd.ZO heeft ieders zn mening.
Wij hebben met 15 weken de babykamer gekocht. Die wordt pas in oktober geleverd, zodat de kamer klaar is als ik 7 maanden zwanger ben. We zijn nu bezig met het behang aftrekken van het kamertje en de kamer is sinds vorige week helemaal leeg. En verder zijn we bezig met de lijst van de babyuitzet, want wij hebben zoiets van: je kunt beter af en toe wat halen, dan alles in 1 keer en je bankrekening is ineens leeg.
Wij hebben een exclusive kamertje, schijnbaar duurt de levertijd dan langer, omdat het woordje exclusive erbij staat. Levertijd is 15 weken!! En gelukkig met 16 weken al besteld!! Dus met 31 weken wordt het kamertje geleverd. Verven, gordijnen, vloer, lamp etc. beginnen we mee in September omdat mijn man dan een aantal dagen vrij heeft.
ik heb geen eigen kamer voo hem helaas. de zoektocht naar een groter huis is niet gelukt dus nu komt ie gewoon lekker bij ons. ik heb de babykamer besteld met 23 weken geloof ik en die is woensdag bezorgt!! de commode en ledikant staan in elkaar, nu alleen morgen nog de kledingkast en dan kan ik eindelijk gaan inrichten
bij mij moet alles ook in mijn eigen kamer... gelukkig is mijn kledingkast groot zat kunnen die miniatuurtjes erin... bedje moet over een week komen