ik heb een zoon en als die valt of zich eigen pijn doet huilt hij niet hij is hierin echt heel hard.... vandaag ook op de speelmorgen waren ze aan het rennen en bokste ze tegen elkaar aan met hun hoofdjes tegen elkaar 1 kindje gelijk keihard huilen terwijl die van mij zo zit te kijken van waarom huil je... terwijl mij zoon een best wel rode plek op de hoofd had door die boksing... moeders zeiden ook het is een harde zeg zoiets heb ik nooit gezien... wie heeft ook een hard kindje als die valt of zich pijn doet dat die dan niet moet huilen maar dan gewoon zeg van "öo ooh" Ik ken namelijk niemand die een kindje heb die dit ook heeft, dus vandaar dat ik dit plaats ben best wel nieuwsgierig...
T had dat ook toen hij anderhalf was , nu kan hij ook behoorlijk brullen, maar als het op een grappige manier gebeurt dan schiet hij vaak zelfs in de lach. Mijn dochter daarentegen ...
ja want hier gebeurd het echt dagelijks... vallen en zich pijn doen en je hoort hem nooit...soms rolt die ook van de bank af en dan zeg die alleen oo ooh en dan staat die op en gaat net zo hard weer verder... alsof er niets gebeurd is en wij maar kijken van oooh jay hou nou op met dat zoval je weer en doe je je weer pijn maar blijkbaar voelt hij geen pijn of zo...
O onze tweeling meiden 4 jaar zijn ook twee hard gekookte eitjes, pfff die kunnen best veel hebben. Vorig weekend met schommel, eentje op de ander duwen. Ja hoor knal, die gene die duwde kreeg de schommel tegen haar hoofd doordat er een er af sprong. Niet huilen maar wel een rode streep op haar voorhoofd. Of van een klimrek afvallen, ongeveer 2 meter hoog geen pijntjes en rustig opstaan even om haar heen kijken en verder spelen. Daarin tegen onze oudste dochter 7 jaar, als die maar even een klein stootje krijgt nou dan moet iedereen gelijk haar aandacht geven.
Hier ook, ik vraag me met regelmaat af waar alle blauwe plekken, butsen en builen vandaan komen, omdat hij met zijn ondernemendheid de hele dag overal tegen aanstoot maar geen kik geeft. De gastouder merkte het laatst ook op, hij huilt alleen als hij ergens van schrikt.
Fijn om te lezen! Ik heb een dochter die werkelijk waar bij elke stoot o.i.d huilt asof er iets vreselijks gebeurt. Ik merk nu al dat haar broertje veel harder is, rolt de kamer door en knalt regelmatig met zijn hoofd op het laminaat(waarvoor ik ook alweer een speelkleed heb...) maar geeft geen kik!
Hier ook een harde. Geeft normaal geen kick. Als ze en keer huilt weet je ook echt wel dat er iets aan de hand is. Ze viel een keer in de tuin en normaal reageert ze dus niet. Nu begon ze te huilen. Ik had het zien gebeuren (ze struikelde gewoon over haar eigen voeten) en het zag er niet zo hard uit, dus ik zei van 'ah joh, kom op, viel best mee'. Trek ik haar maillot uit: hele schrammen en open. oeps toch wel hard dus.
hier nog 1 met een erg hoge pijn grens!! toppunt was wel vorig jaar july, toen is hij gevallen op een bijzettafeltje en 2 tanden eruit hij sloeg hem zelf tegen de mond auw auw en ging lachend verder tevens was ik overstuur!! was erg akkelig . als hij zich flink pijn doetslaat hij er tegen aan, en gaat weer verder. zo is hij vorig jaar geopereerd aan dubbele liesbreuk en waterbreuk, de uren/dagen na die tijd sloeg hij zich zelf zo nu en dan in de liezen ging hij weer verder.
gelukkig me zoon is niet de enigste... bij ons bij de speelmorgen zeiden ze dat ze zoiets nog nooit gezien hadden dus ik schrok al van hu nooit gezien zijn er geen harde kindjes dan... blijkbaar wel... maar wel heerlijk dat ze een hoge pijngrens hebben maar soms is het niet leuk... dan denk je dat die pijn heeft maar dat heeft die niet ....