Ben op zoek naar dat nummer wat gedraaid word als ze haar laatste uren op bed door brengt ... Ik bedoel niet het nummer van Kane maar dat muziekje wat je hoort als ze zeg maar afscheid neemt van dr dochtertje en dan daarna nog ff ... er word verder niet in gezongen en is volgens mij instrumentaal.. en het is heel rustig ... Heeft iemand enig idee welk nummer ik bedoel ?
love over healing van kane is de titelsong.. krijg sinds ik de film heb gezien iedere keer kippevel als ik dat nummer hoor..
Nee ik bedoel niet die van kane ( gaf ik al aan in mijn begin post ) dat is het slot nummer als hij met zijn dochtertje zeg maar de doos open gaat maken en idd de titel song maar het is echt dat nummer dat zij nog in bed ligt en afscheid gaat nemen van haar dochtertje enzo ... het is zoooo'n mooi rustig nummer
hahahah irritant is dat he dat je er dan niet op komt, zit te zoeken en te zoeken en als je dan op youtube zoekt zie je alleen kane EN DIE BEDOEL IK NIET aaaaaaaaaaaaaaa ...
Heb hem ff geluisterd via I tunes ( ff geinstalleerd ) en het is idd Luna Reprise ... Ga hem gelijk kopen, jammer dat ik hem niet op youtube kan vinden ...
ja hun dochtertje heet luna in die film, daar is het voor "gemaakt" das niet de artiest en nummer, ik ga ff kijken voor je. edit: het is van Wiegel Meirmans Snitker , de productiemaatschappij van de film.