Vanaf wanneer ben je of had je mama willen zijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door Angel1980, 6 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Vanaf wanneer ben je of had je mama willen zijn?

1. Jonger dan 20 jaar

2. Tussen de 20 en 25 jaar

3. Tussen de 25 en 30 jaar

4. Tussen de 30 en 35 jaar

5. Tussen de 35 en 40 jaar

6. Tussen de 40 en 45 jaar

7. Ouder dan 45 jaar

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Ik was 18 toen ik zwanger werd.
    Toen ik mama werd was ik 19..

Stond niet op de planning hoor, zo jong al, maarja ze kwam gewoon door de anticonceptie heen en de kleine was wel zeeeeeer gewenst!
    We gingen er helemaal voor.

We hadden samen in gedachten om te wachten tot ik mijn opleiding had afgemaakt, en dan rond mijn 22e hoopte ik mama te zijn of zwanger te zijn!
    Alleen was nu eerder.. :)

2. Skye

Skye Niet meer actief

Ik wilde graag moeder worden toen ik 23 was! Na een maand was ik zwanger en toen ons meisje geboren werd, was ik ondertussen 24 geworden!

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik ben een laatbloeier...ik was er pas op mijn 30e echt klaar voor, en mijn zoontje is geboren toen ik 31 was. Daarvoor was het nog teveel lang leve de lol, terwijl ik wel al heel wat jaren een vaste relatie had/heb.

4. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    pas op mijn 29e ging het een beetje kriebelen, en op mijn 30e werd ik moeder.
    nu ben ik zwanger van de 2e en zal ik 32 zijn als die geboren worden.

ik had echt niet eerder moeder willen worden, wij hadden het veel te druk met reizen, werken en met ons vrije leventje.
    wij zijn al wel 11 jaar samen, en wonen ook al een tijd samen.

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik verbond er vroeger geen concrete leeftijd aan maar wilde absoluut geen 30 zijn!
    Dacht zo voor mijn 25e wel ongeveer minimaal 1 kindjes te hebben, maar wilde eerst een huisje een inkomen enzovoort
    Mijn vriend {aanstaande ;) } en ik zijn al vanaf nijn 15e bijelkaar en hebben toen ik 19 was ons huis gekocht {nieuwbouw} en daarna was ik ruim 20 toen we daar gingen wonen. Een half jaar later hebben we de pil de deur uit gedaan en ben daarna snel zwanger geworden. Ik was toen 21.
    Ik was 1 dag 22 toen Kyana geboren werd.
    Bij Devin was ik 24 toen hij geboren werd.
    Ben inmiddels 25 en zeer gelukkig met mijn 2 kids!
    Ik/wij zouden er nog wel een willen maar helaas gaat dit waarschijnlijk niet, mn door mijn lijf maar ook financieel vind ik het best een stap. Maar zeg nooit nooi misschien over een jaarje of 3/4 ???

Conclusie; ben helemaal happy! Had het nooit anders gewild, de kids zijn het beste wat mij ooit is "overkomen".

6. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Dankje!!

7. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Op mn 24ste zwanger en 25ste bevallen..
    Had niet echt een planning van wanneer ik mama wilde worden, was er eerlijk gezegd helemaal niet mee bezig;)

8. fafje

fafje Niet meer actief

Ik heb altijd gezegd vooor mn 25e wil ik kinderen...(mits een goede man ofcourse ;))

Als ik beval in sept ben ik 24...dus mn wens is vervuld hihi...heb dan ook we een heeeele goede man gevonden

succes allemaal!

9. ik heb altijd geroepen voor mijn 30 graag moeder te willen zijn..
    helaas loopt onze wens wat anders..

maar we geven de moed niet op.. zie onderschrift..

Ik ben nu 34 en we zullen het zien of ik op mijn 34 moeder word..

liefs yippie

10. mamanu

mamanu Bekend lid

2 nov 2008
    577
    0
    0
    De kinderwens was er al rond mijn 23e, maar mij man was er nog niet aan toe en ja je hebt er toch twee nodig om zwanger te worden ;)
    De eerste is geboren toen ik nog 25 jaar was en bij de tweede 27 jaar. Ben nu 28 jaar en we zijn nu bezig voor een derde spruit.

11. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ik was 20 toen de oudste geboren werd, eigenlijk had ik al mama kunnen worden met 19, maar de eerste zwangerschap liep uit op een 'miskraam'.

Ik heb altijd jong moeder willen worden, iig geen 30 want dat vind ik persoonlijk 'te oud'.

Op mijn 21ste ben ik voor de 2e keer mama geworden en ik hoop zo rond mijn 25ste/26ste voor het laatst moeder te worden.

12. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Rond mijn 20ste kreeg ik al wel gevoelens, dit werd erger toen ik 21 was, maar het kon toen nog niet omdat ik nog volop met school bezig was en in een te klein huis woonde. Nu ben ik 22 en zwanger van de 1ste :D

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    23 jaar zwanger, 24 jaar bevallen.

14. meisje26

meisje26 Fanatiek lid

6 apr 2007
    1.797
    1
    38
    ik was 27 toen ik voor het eerst mama werd en nu ben ik 30 als nr 2 komt!

15. krissie2712

krissie2712 Actief lid

2 sep 2009
    225
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik was 25 toen ik voor het eerst mama werd! Gisteren ben ik alweer 28 geworden en we verwachten ons tweede ukkie over een paar weekjes!
    Toen ik 25 was was mijn man 29 en we waren er beiden aan toe en hadden alles op een rijtje, dus toen bewust gekozen om voor een kleine te gaan.

16. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Ik heb altijd heel hard geschreeuwd dat ik geen kinderen wilde. Ik vond en vind de meeste kinderen heel irritant en vervelend. Maar vorig jaar, toen ik een jaar bij mijn vriend was, kreeg ik ineens de gedachte: he misschien toch wel leuk een baby. En dat gevoel werd steeds sterker en sterker. En nu zwanger, op mijn 23ste, zwanger van de eerste!! Noooooooooooooit gedacht dat ik zo cliche last zou krijgen van rammelende eierstokken!!

En waarom ik ervoor gekozen heb om nu kinderen te krijgen: mijn vriend is een stuk ouder dan ik en ik wilde niet meer te lang wachten. Qua geld is het niet perfect en qua werk ook niet. Ik studeer namelijk nog fulltime en moet het doen met studiefinanciering. Vriendlief is freelancer en veel thuis dat is wel heel prettig. Al met al geen perfecte timing maar ja...je wil zo graag he :D

17. shenoby

shenoby Niet meer actief

ik hoopte altijd dat ik voor mijn 25e moeder zou zijn.
    was 21 toen we met anticonceptie stopten (ivm endo hadden we ook het advies gekregen anders hadden we nog even gewacht)
    22 toen ik zwanger was.
    23 toen mijn dochter geboren werd.

18. Snoopy82

Snoopy82 Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.755
    0
    36
    Ik wilde ( en riep dit ook altijd) jong moeder worden. T liefst rond mijn 22ste mijn 1ste kindje als dit mij natuurlijk gegund was toen..Het is heel anders gelopen en ben mama geworden op mijn 26ste hihi ( 2 mnd voordat ik 27 werd) en vind dit ook wel goed hoor! Ben al blij dat god mij de kans heeft gegeven om mama te worden, ongeacht de leeftijd.

19. prrrsam

prrrsam Bekend lid

1 jan 2009
    987
    1
    18
    Ik was 21 toen ik onverwacht zwanger bleek te zijn. Als ik het had kunnen 'plannen', voor zover je dat kunt, dan was ik liever tussen m;n 25e en 30e moeder geworden.

20. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb altijd 'jong' moeder willen worden, en daarmee bedoel ik voor mijn 25e.
    Mijn man en ik zijn vanaf mijn 15e bij elkaar, en we wouden zowiezo eerst een stabiele omgeving creeeren in de vorm van een goed, ruim huis met mooie tuin, en beide vast contract en genoeg ruimte in de financies dat ik 3 daagjes kan gaan werken. We hebben vorig jaar een mooie rondreis door USA gemaakt, een droom van ons en vanaf toen de rubbers laten staan :D ik was een half jaar daarvoor al gestopt met de pil om die hormonenrotzooi alvast men lijf uit te hebben en m'n natuurlijke cyclus op gang te laten komen :)

Deel Deze Pagina