ik ben al ruim 6 maanden gestopt met de pil en sindsdien niet meer ongesteld geworden, ben naar de dokter geweest en heb echo en inwendig onderzoek gehad maar niets op te zien dus moet afwachten. Ik slik ook teunisbloemolie capsules, heeft iemand nog tips of een opbeurend woordje?
Pfff...dat is al wel heel lang! Mocht je dan geen kuurtje Primolut ofzo? (om de menstruatie op te wekken). Dan kan je tenminste toch weer eens verder kijken. Kan me voorstellen dat je nu een opbeurend woordje nodig hebt... Ik vind het echt heel vervelend voor je maar zou dit toch eens aan je arts vragen! Duim voor je dat je snel ongi mag worden of alsnog zwanger! Lieve groetjes!
Op naar de arts en zeggen dat je niet langer wil wachten. Laat hem maar medicatie voor schrijven dan komt het op gang. En maak je daar ook hard voor want artsen en voorschrijven is heel moeilijk af en toe.
Natascha, ik zou er ook werk van maken hoor! Je moet die dokter echt nog maar eens lastig vallen of desnoods naar een ander gaan. Succes!
Ook ik zou weer contact opnemen met de huisarts c.q. gynaecoloog voor Primolut. Ik ben zelf ook pas na 126 dagen na pilstop ongesteld geworden, maar jij bent al een half jaar gestopt. Ik wil je ook even wijzen op dit topic voor lotgenoten: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 86&start=0
Het is idd niet goed hoor. Zou ook ff langs de huisarts gaan voor een kuurtje misschien wil hij je gelijk doorsturen voor een echo. Laat hem anders bloedprikken kunnen ze ook veel aan je hormonen zien succes
nog even een vraagje, je hebt toch altijd ene doorverwijzing nodig van de huisarts om naar de gynecoloog te kunnen?
Ik heb dat ook gehad, nadat ik de prikpil 6 maanden heb gehad. Het terugkomen van de menstruatie heeft 8 maanden geduurd. Maar daarna was het weer snel in een normaal ritme..
Hier misschien een opbeurend woordje... Ook ik heb lang moeten wachten op de eerste ongi! Het is bij mij uiteindelijk vanzelf gekomen. Daarna wel een lange cyclus (gemiddels 7 weken) maar toch nu zwanger! Liefs Milo
Hoi Ik ben in september gestopt met de pil en sindsdien ook niet meer ongesteld geweest. Ben daarvoor bij de huisarts geweest en als ik 1 januari nog niet ongesteld ben krjg ik ene verwijsbrief voor de gyn. Is natuurlijk ook niet alles maar dan weet je wel waar je aan toe bent, hopelijk. Heb je wel ongesteldsheids klachten?
Spannend hoop dat ze niks geks zien. Enne maak je niet te druk al zou het pco zijn ze er kunnen er heel veel aan doen hoor
Jas dan zijn je hormonen in jebloed niet goed en is er op de echo een kralen ketting te zien .Maar dat is wel een binnewaartse maar meis dat is echt niks ergs en doet geen pijn hoor
hallo allemaal, Ook ik ben naar het stoppen van de pil lang niet ongesteld geworden. Ben april 2008 gestopt naar ruim 10 jaar Diana 35 geslikt te hebben. 5 maanden later in september werd ik spontaan weer ongesteld. Toen bleef het weer2 maanden weg en ben ik eidelijk maar naar de dokter gegaan. Heb lang gewacht omdat ik er toch tegen op zag. Maar we willen erg graag een kindje van ons samen! Ik heb toen een kuurtje primolut gekregen van 10 dagen, werd toen 26 november ong maar nu inmiddels al weer 38 dagen verder en nog niet ong. Wat moet ik nu doen de dokter weer bellen of maar afwachten of het vanzelf weer komt? Ik heb de hele maand dec vanaf dag 10 ovalutatie testen gebruikt maar ook geen positieve test gehad. Ben bang dat ik dus ook geen ei sprong heb. Ben ook wel te zwaar weeg 95 kg en ben 23 dus dat is best zwaar. kan het daar aan liggen? hoop dat jullie hier ervaring mee hebben! weet echt niet wat ik moet doen.
Ook ik heb een tijd moeten wachten op mn eerste natuurlijk ongi na de pilstop; 102 dagen, 3 maanden. Was vlak daarvoor bij de huisarts geweest en ik mocht toen zelf bepalen of ik meteen een doorverwijzing naar de gyn wilde of dat ik het nog even zou afwachten. Ik koos voor laatstgenoemde en werd 1 1/2 week later ongi! Nu afwachten wanneer ik nu weer ongi ga worden. Ik slik in elk geval die etos pillen.