Vanaf wanneer beweging te zien op echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door meidenmama76, 23 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie87

ukkie87 Fanatiek lid

18 aug 2011
    1.840
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Vandaag 9+4 echo gehad en onze klein was ook al flink aan het 'bewegen' !! Succes :D

2. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Hahaha, er worden zoveel artikelen geschreven. Heb je een bron voor me, liefst wetenschappelijk onderbouwt? Verder drink ik nooit cola en eet/drink ik heel gezond. Er zijn nou eenmaal drukke en rustige mensen.

Ik dacht eigenlijk dat het wel duidelijk was dat ik een grapje maakte over ADHD bij mijn baby.

3. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

@PrachtigWonder: Tja, meningen zijn hierover verdeeld en inderdaad er zijn zoveel verschillende artikelen die deze verschillende meningen weer verdedigen. ;) Bedankt voor je vast goede bedoelingen, maar om verdere discussies te voorkomen hou ik hierover verder mijn mond. ;)

En weer ontopic:

@Ukkie: Gefeliciteerd met je mooie 2e echo! Ukkie doet het prima! ;) Geniet ervan!

@Stephanie: En? Hoe was het?

4. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    was zo onwijs gaaf! Ben nu 10 weken en 3 dagen! bewoog weer lekker! Was echt zo gaaf! heb bij mijn profiel 2 foto's toegevoegd

5. meidenmama76

meidenmama76 Niet meer actief

Oh super! Wat fijn dat de echo helemaal goed was en de kleine het prima doet! Ik kan alleen geen foto's zien.

6. prachtigwonder

prachtigwonder Niet meer actief

haha nee ik had wel begrepen hoor dat het een grapje was.
    ik had het artikel een uur ervoor gelezen. en zag iets staan over adhd dus ik dacht grappig kan ik het stukje delen.
    zaten verder ook geen bedoelingen achter hoor;)
    vond het gewoon leuk om te delen.

ik weet het stukje niet meer te staan. ik weet ook niet of het wetenschappelijk is. maarja dat zijn zoveel dingen niet;)
    de waarheid bijbel is ook niet wetenschappelijk bewezen;) maar toch geloof ik.
    net als veel anderen.sommige dingen kunnen eenmaal niet bewezen worden,
    ik denk dat iedereen lekker moet doen waar hij of zei in gelooft en zich goed bij voelt:)

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik zag bij mijn zoontje met 9 weken beweging zo lief:D

8. kimm2108

kimm2108 Lid

24 mei 2012
    82
    0
    0
    Met 8 weken en 4 dagen onze uk zien spartelen.

9. Blub69

Blub69 Fanatiek lid

1 mrt 2012
    2.177
    0
    0
    Bij 9 weken bewoog er een soort garnaal, en bij de 12 weken was de baby echt aan het 'spelen' alsof hij op een trampoline aan het springen was. :)

10. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Op de echo van 7 weken zag ik nog niets bewegen, maar de kwaliteit van het toestel was erg slecht. Dan bij andere gyn geweest op 9 weken en toen duidelijk gespartel met de beentjes gezien, zo lief!

11. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Ik had een echo oa met precies 9 weken, op 1 stuiptrekkinkje na lag hij lekker te luieren. Vandaag met 11,2 wkn lag hij flink te feesten!

Deel Deze Pagina