Zijn hier meiden die ook een klein baby krijgen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel24, 24 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Zijn hier meiden die ook iets kleiner baby krijgen, ik ben 30 weken zwanger en mijn baby is iets te klein maar de gynocoloog zegt dat het niet erg is en verder goed gezond is.

En mijn baby heeft een ovaal hoofdje (langwerpig eivorm) dus niet rond weegt rond 1400 momenteel, komt de baby nog aan binnen 2 maanden of worden kleiner baby's rond 2,5 kilo geboren?

Omdat de baby iets te klein is, is de kans groot voor vroeg geboorte?

Groetjes,

ANGEL24

2. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Hoi,

Ik krijg ook een klein kindje, zo tussen de 5 á 6 pond.
    Of de kans op een vroeggeboorte is weet ik eigenlijk niet, want ik heb vanwege mijn vorige zwangerschap al kans op een vroeggeboorte, mijn eerste dochter is namelijk met 33,5 weken geboren en woog toen 2030 gram.

3. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Vanaf week 25 hebben ze bij mij gezegd dat Tess een heel klein meisje zou zijn. Dat is ze gebleven tot week 37 en toen heeft ze echt een super groeispurt gekregen en is ze met 40+2 geboren en woog 3050 wat dus helemaal perfect is!

Het kan dus echt nog goed komen!

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

daar is nu nog niets van te zeggen hoor, dat je een kleine baby krijgt.

Ties liep met 35 weken flink achter op groei en woog met zijn geboorte met 40 weken precies 7 pond. helemaal gemiddeld dus.

vaak trekt het nog wel bij.

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier ook kans op een klein meisje.
    Aangezien ik nog maar 3 kilo aangekoemen , een klein buikje heb en Lisa ook niet al te groot was bij dr geboorte krijg ik extra groeiecho's
    Van net boven de minimum lijn zit ze er nu net op en onder.
    Het is even afwachten wat ze de komende weken gaat doen, maar anders is de kans groot dat ze me met 38 weken gaan inleiden.

6. Janneke G

Janneke G Actief lid

31 okt 2008
    204
    0
    0
    Front office medewerker
    Venlo
    hierook een klein meisje!
    men schat dat ze 2500 gram weegt als ze geboren gaat worden.
    ik dat men alleen gaat inleiden als de groeiachterstand groter word, anders laten ze hem/haar fijn nog even zitten.
    woensdag bij de controle bij verloskundige dacht men ook dat dit hier gebeurt was en de placenta het niet meer goed deed, maar na een extra echo in het ziekenhuis bleek het allemaal wel mee te vallen! gelukkig!

7. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Als het nu iets te klein is zegt het nog niet zoveel hoor, je bevalt pas over 10 weken... juist in deze weken gaan ze vet aanmaken enz. Mijn middelste is ook heel klein geboren maar 46cm (bij 41w) en daarvan was de placenta niet goed. hebben ze alleen nooit ontdekt.

Deel Deze Pagina