geen vers gemaakt eten meer willen

Discussie in 'Voeding' gestart door wendy72, 3 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy72

wendy72 Lid

14 mei 2007
    10
    0
    0
    Hoi,

Voordat we op vakantie gingen kreeg Fallon de ene keer een zelfgemaakte warme hap en de andere keer een potje. Op vakantie heb ik haar 2 weken lang alleen potjesvoeding gegeven.
    Na de vakantie wil ze dus geen verse groente meer. Na 4 scheppen haalt ze de voeding weer uit haar mond en begint er mee te smeren. Ik krijg er dan ook echt niets meer bij in. Als ik haar daarna een potje geef, dan eet ze vrolijk weer verder.
    Hoe kan ik hier het beste mee omgaan? Na die paar happen verse groente, gewoon nog een potje geven of juist niet?
    Ik weet het even niet meer. Ik wil haar graag met de pot mee laten eten, maar zoals het nu gaat komt daar weinig van terecht... :(

2. Mama007

Mama007 Niet meer actief

en stukjes aardappel, groenten en eventueel vlees voor haar neus leggen dat ze kan kiezen? Werkt hier goed!

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.461
    36.403
    113
    Wij hadden dat ook na de vakantie. De eerste keren gewoon een potje gegeven, maar dat was ook niet ideaal en toen hebben we hem maar gewoon gelaten. Wilde hij niet vers eten kreeg hij een broodje en evt. later een extra fles. (wilde hem ook niet zonder eten op bed leggen). In elk geval geen potje meer gegeven.

Nu eet hij gelukkig gewoon weer vers elke dag. Het is misschien ook wel gewoon even een fase.

Deel Deze Pagina