Hi dames, Aangezien ik helemaal niet thuis ben in deze leeftijdscategorie hoop ik dat jullie mij kunnen helpen. Wat zijn leuke cadeautjes voor een 9 jarige. Het budget is 30/40 euro en het liefst zoveel mogelijk verschillende cadeautjes. Het is trouwens voor een jongen . Wat zijn dus leuke hippe maar betaalbare cadeau's voor een 9 jarige! Alvast bedankt!
Een leuke treinset? racebaan? afstandsbestuurbare auto? Overigens kun je naar mijn idee beter 1 groot cadeau geven, ipv allemaal kleintjes, hebben ze vaak meer aan, maar dat is mijn mening
Als die van voetballen houdt een mooie voetbal en evt een mooie bidon erbij. Voetbal tenue. Donald Duck pocket Donald Duck verzamelalbum Stabilo stiften Walkie talkie Bioscoopbon Spelletje voor PlayStation,Xbox etc Voetbaltafel was hier destijds ook een succes Succes!
Waar houdt het kind van? Hier zijn de boeken van het spel Minecraft erg in trek. Lego. Spel stratego. Is nu ook weer een nieuwe versie van die je met 4 personen kunt spelen.
Wat zijn zijn hobby's? Mijn zoontje (8) maak je heel erg blij met voetbalspul of een spel. Inderdaad stratego of monopoly.
Het proefjesboek. Mijn zoon heeft hem gekregen voor zijn zesde verjaardag. Staan hele leuke dingen in.
Zoon van 9 krijgt een bak met knex op 5 december. 30 euro bij bol.com besteld. Verder speelt hij graag met kapla. Je hebt daar ook een goedkoper merk van bblocks. Of een leuke auto/vrachtauto van playmobil als hij daarvan houdt?
ligt er natuurlijk erg aan wat die jongen wel en niet leuk vindt Wat mijn zoon (bijna 8) leuk vindt is: skateboard waanzinnige boomhut boeken kapla buigbare hotwheels autootjes lego ninjago nerf pistool bordspellen robots avenger dingen wii u spellen / 3ds spellen basketbal, voetbal etc
mijn jongste zoon is net 9 geworden. wat hij allemaal leuk vind: star wars nerf minecraft lego leesboeken avengers