ben nu net 4 weekjes zwanger en vind het heerlijk om een kruik op mn buik te hebben vanwege de krampjes....nou dacht mijn vriend dat dit niet mocht...klopt dat?
Naar mijn weten kan het helemaal geen kwaad...ik heb tijdens de zwangerschap ook vaak een kruik tegen mijn buik gehad tegen pijntjes Dat had de vk mij aangeraden.
Een kruik mag gewoon hoor! Het gaat erom dat je geen dingen mag doen waardoor je kerntemperatuur stijgt, zoals een sauna of een heet bad (vanwege de celdeling bij je kindje). Maar een kruik kan geen kwaad
Hey, ik heb vandaag even de verloskundige gebeld omdat ik graag de sauna of het bubbelbad inga. Zij gaf aan dat warmte verschil geen kwaad kan zolang het voor jezelf maar goed voelt. Als je duizelig oid wordt dan gewoon stoppen maar dat lijkt me met een kruik niet het geval. Ik ga er dus ook lekker van genieten... heerlijk die warmte op je lijf nu in de kou. xxx
Ja is echt heel lekker! Ga morgen weer, merkte wel dat ik het sneller zat was, ook in de baden. Kruik is echt heerlijk, doe ik ook heel veel!
zoals iedereen al zegt, kan geen kwaad. Afgelopen eind september zijn wij 1 week naar Turkije geweest. Het was er toen 30graden. Ben wel vaker naar Turkije geweest. Na 2 dagen kon ik voor mijn zwangerschap temperatuur wel aan en was ik eraan gewend. Nu dus niet. Was blij terug in Nederland te zijn. Ik voelde Uk niet overdag. Enkel 's avonds. En dat bracht ook een hoop onrust met zich mee. Was toen 24 weken zwanger. Terwijl wij ook goede warme dagen in Nederland hebben gehad in juli. Toen kon ik het prima aan.