Alweer roze afscheiding!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Pina, 8 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Ik heb op 21 november een dag lang roze afscheiding gehad en dat was de dag erna gelukkig weer helemaal over.

Omdat we best lang bezig zijn geweest om zwanger te raken, was ik al niet erg onbezorgd, maar na die dag was de lol er echt wel een beetje af.

Ik begon nu net weer wat zekerder van de zaak te worden en ja hoor... vanochtend weer roze/bruin slijmverlies. ´s Middags zelfs een soort sliertje verloren en nu lijkt het weer minder te worden. Maar deze keer heb ik wel steeds een soort steken onderin mijn buik aan de zijkanten. Zonder roze e.d. zou ik denken aan banden die een beetje worden opgerekt, maar nu maak ik me erg zorgen. Toen ik net te snel opstond kreeg ik een erge steek en met hoesten heb ik er ook extra last van.

Heeft er iemand een soortgelijk verhaal en wat gebeurde er daarna?

Groetjes Pina

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik heb in deze zwangerschap ook 2 keer een nacht flink roze verlies gehad, met 11 en met 12 weken. 1 keer met bruine afscheiding vooraf en 1 keer met een klein puntje rood. Met een miskraam-verleden zat ik ook meteen in de stres en natuurlijk kon niemand mij verzekeren dat er niets was.

Ik belde gewoon je gyn of verloskundige en vroeg om een extra echo, deze stres is onleefbaar. Ik kon vanaf de 10 weken het hartje horen met de doptone thuis, een betere uitvinding ken ik niet, misschien ook een tip voor jou dadelijk?

Succes

Deel Deze Pagina