Bultjes (rood) op hele lichaam?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Sjarrel, Nov 8, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

Jun 28, 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    ik geef BV en mijn beeb heeft sinds 3 dgn ineens bultjes op zun huid...
    hij heeft geen andere wasmiddelen sinds zun geboorte.... en alles is gewoon hetzelfde qua bad ofzo...

ik heb wel sinds 2 dgn mandrijnen op....
    ben er nu al 1dag mee gestopt maar lijkt alsof de bultjes juist erger worden....

ik weet niet wat het kan zijn...

ook zijn het geen warmtebultjes want hij heeft echt niet veel aan e het gaat niet weg al ligt hij bijv naakt....

zie foto

2. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Kunnen het geen puistjes zijn door de hormonen die hij via jou binnen krijgt?
    Zitten er witte puntjes in?

3. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

Jun 28, 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    nee geen witte puntjes alleen maar rood...
    maar ik dacht die hormonen alleen maar de eerste 3 a 5 weken waren... niet na 2 mnd...
    hij had het eerst overigens niet..
    dit is echt sinds 2 dgn...

4. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Lijkt wel een beetje op een overgevoeligheid of allergie ergens voor, misschien ff een afspraak maken met je huisarts, kan geen kwaad heh!

5. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Heeft ie ook niet gespuugd in bed en dan lekker met z'n koppie op gelegen? Dat kan wel eens gaan broeien....

Maar idd als je het niet vertrouwd, bel de HA

6. mama aes

mama aes Bekend lid

Dec 10, 2005
    684
    16
    18
    anne heft dit ook zoiets(wel minder hoor)
    Ik smeer er zalf op (van zwitsal voor de wangetjes) bij anne ligt het gewoon aan het weer en is het gewoon heel schaal van de kou en dan weer de warmte in.
    Maar als hij het over zijn hele lichaam heeft zal ik even de huisarts bellen
    Het kan ook een virus zijn.
    groetjes gerdien

7. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    een vriendin van mij had dit ook bij haar zoontje. Kwam vaker voot zei de cb-arts, goed vet houden was de oplossing.

Ik heb voor Lars altijd, Louis Widmer creme, die is geschikt voor babietjes en zonder parfum. Smeert fijn uit en Lars had er gene last van (en die kon echt nergens tegen!) Is een duur crempje maar bij haar kindje was het ook met 2 dagen weg. Je kan het kopen bij de Etos.

8. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

Jun 28, 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    nope dat was niet het geval maar ook zun armen en borst en rug zitten onder... benen overigens niet...

9. chacha

chacha Fanatiek lid

Jan 20, 2006
    4,918
    0
    0
    Bij het CB zeggen ze dat als het uitbreid, het een allergische reactie kan zijn.

Dus misschien toch naar HA?

10. Mir1976

Mir1976 Fanatiek lid

Jan 28, 2006
    2,696
    0
    0
    sjarrel, dit had Tijn ook vorige week.
    Ik ben naar de HA geweest en die wist het ook niet. Ik had een zalfje gehad tegen evt. jeuk. En ik moest het gewoon even aankijken. TIjn had die bultjes met name op zijn nekje (schouders) en op zijn buik. Niet op zijn benen maar wel wat op zijn gezichtje (precies net als Damien op de foto). Maar het is zo weer weggetrokken...
    Ik dacht eerst aan wol. Ik had een wollen trui aan. Die heb ik nu niet meer aangetrokken... ik weet eigenlijk neit of het daarvan kwam of dat het toeval was. Ik zal de trui weer eens aandoen kijken of het daarvan is gekomen..

Share This Page