kan het kwaad om PCM of nurofen in te nemen in de wachtbankperiode? Heb al een paar dagen erge kiespijn/kaakpijn waarvoor ik in de avond een PCM in neem. Zonder is het helaas echt niet te doen.. En nu werd ik net helaas wakker met griepverschijnselen:x Zit nu op 4 dpo trouwens
Ja, dat mag hoor. Sterker nog, ik had overstimulatie (en daardoor pijn) destijds na de terugplaatsing van Aiden. Mocht eventueel gewoon Paracetamol nemen. Kan geen kwaad. Nurofen weet ik niet.
Als je zwanger bent, mag je alleen paracetamol nemen. Dus die kun je in ieder geval gebruiken. Nurofen zou ik niet doen. Beterschap!
Dank jullie wel! Nurofen vanochtend wel ingenomen, zat te huilen van de pijn en dit werkt altijd snel nu baal ik daar wel een beetje van maar dan laat ik die nu liggen en ga over op PCM!
Waarom ga je dan niet naar t spoeduurvan de tandarts? Lijkt me beter dan een PCM pakken... Voor griep mag je idd PCM om koorts te verlagen. Maar voor verkoudheid oid ziek ik altijd uit tenzij ik er echt slecht van ga slapen
Ik ben geweest, op de foto is niks te zien. Tis helaas overbelasting vanuit tandenknarsen en stress. Het zijn 4 kiezen die pijn doen. 2 daarvan moeten tzt een kroon en die ander is de laatste optie eruit trekken. Ik hoop dat ik met rust en niet belasten alles nog even uit kan stellen en in etappes kan doen. Binnenkort een afspraak staan.
Neem enkel pcm! Om je kiezen en tandvlees wat te helpen, zou je elke dag een kwartiertje kunnen spoelen met kokosolie/vet. En anders toch echt je kiezen snel aan laten pakken, liever voor de zwangerschap dan tijdens of erna.
Het heet oil pulling, het onttrekt giffen en bacterieen uit je mond en daarmee ook uit je lichaam. Een slecht gebit heeft invloed op je hele lijf, zelfs hartziektes kunnen eruit voort komen. Als je een minuut of 15 a 20 spoelt, dan verminder je de kans op gaatjes en kan het kleine gaatjes en glazuurproblemen verhelpen. Je neemt een theelepeltje kokosvet, laat het smelten in je mond en dan spoel je ermee. Van te voren en erna wel even je tanden poetsen. En uitspugen in de wc, niet doorslikken! Na een dag of twee zou de pijn al moeten verminderen. Zo niet, dan moet je echt even langs de tandarts.
Succes! De eerste paar keren is super goor, dus zorg dat je een bakje bij je hebt voor het geval je het snel uit moet spugen Maar je went eraan en dan heb je super gladde, schone tanden
Als je flinke pijn van iets hebt, dan moet je niet zo nu en dan een enkel paracetamolletje nemen. Dat helpt helemaal niet. Er moet een spiegel worden opgebouwd in je lichaam. Daarvoor kun je het beste drie/vier keer daags, op een vast tijdstip, 1000 mg paracetamol slikken. Niet wachten tot je pijn hebt, maar gewoon een paar dagen achter elkaar standaard slikken. Zo heb ik het geleerd in het ziekenhuis, als ik was geopereerd.