Hee meiden , Ff een vies praatje maar voor het eerst heb ik denk ik vruchtbaar slijm. Normaal dacht ik het te hebben maar nu is het denk echt zo. Ik kom net me bed uit en denk jeetje ben wel nat van beneden , ik haal me vinger en door (sorry lekker detail) en ik trok echt draden!! Maar is me eisprong dan al geweest maandag voor het laatst geklust ?? Of komt die nou ?? En hoe lang duurt dat gemiddeld?? Zou betekenen dat ik een keer geen lange cyclus heb haha Teminsten maar 35 dagen Ofzo. Liefs
Volgens mij gaat ie nu springen! Het slijm is om er voor te zorgen dat de zaadjes makkelijker kunnen zwemmen en als het goed is staat je baarmoedermond nu ook open om te toe te laten. Aan de klus dus!
Bij mij volgde dan altijd de volgende dag of 2 dagen erna mijn eisprong. Er kan trouwens nog best een wachtende spermacel van maandag op je eicel zitten te wachten ook nog. Succes!
Bij mij hetzelfde! Ik ben door IUI zwanger geworden, maar wel altijd rond de eisprong dat soort afscheiding. Klussen kan nu zeker geen kwaad Veel plezier en succes!
Aan de bak zou ik zeggen. Klinkt aardig vruchtbaar. Zou je voor de gein ook eens moeten voelen of je baarmoedermond open staat. Voor heen altijd wel vruchtbaar slijm en open baarmoedermond, maar zo wijd en slijmerig als deze keer heb ik nog niet eerder gehad.
Hee meiden... Nou ben al begonnen met sms'en naar me vriend Hahaha ff lekker op jutten. Ik heb altijd wel afscheiding maar zoals dit nog nooit gehad. Had echt een draad te pakken. Nou wij gaan aan de klus deze dagen....