ze zijn echt wel veeeeel zoeter dan kwark met diksap, kom op, dat is toch een beetje jezelf voor de gek houden. Ze kunnen wel minder zoet zijn, dan zitten er i.p.v. 6 nu 4 suikerklontjes in. En ik weet precies hoe ze eruit zien en smaken, want papa eet ook graag danoontjes.
Die discussie over suikerklontjes was er laatst ook over diksap,gewoon alles met mate lijkt me het beste. En mama weet precies hoe de danoontjes smaken omdat papa ze ook graag lust.... ja ja
dan niet he, elke avond als meisje op bed ligt eet papa een danoontje als hij terug komt van het fietsen, ik vind ze niet te vreten.
nee niet die dingen van 50 ml maar gewoon één danoontje van 100 ml. Dat is ook zat. En als je nog wat trek hebt, dan mag je nog wat yoghurt of kwark of een stukje fruit
Oh heb je ze ook groter, ik ken alleen die kleine kuipjes, vind dat zo weinig. Nahja houd het hier wel bij yoghurt en kwark; gaat er in als zoete koek.
die heten XL. het gekke is dat die er helemaal niet in bananensmaak is; die in het gele bakje heet perzik/peer. hmmm, die smaken had ik er al helemaal niet in herkend.
Als wij ze hebben ook de XL versie,ook wel eens AH huismerk. Mijn zoontje is trouwens ook helemaal gek op die pakken vruchtenkwark van Arla.
mn zoontje van 4 krijgt ze ook regelmatig, ook andere merken indd, hij vind ze heerlijk en krijgt meestal 2 kleintjes. Ennuh ook ikke vind ze best lekker
als wij ze geven dan geven we die kleintjes, daar heeft hij genoeg aan. yoghurt was nog niet zo'n suc-6, maar zal de kwark nog gaan proberen.
Hier enkel volle yoghurt en kwark ivm de suikers. Wat ik hier vaak doe, is zelf toetjes maken. Bijv. verse aarbeienyoghurt. aardbei pureren met staafmixer, yoghurt erdoorheen en klaar. Echt erg makkelijk en dochter is er dol op. Zoon gister voor het eerst laten proeven, en hij vond het helemaal geweldig. Hier dus geen danoontjes oid.
Wat een gezeur over danoontjes in dit topic zeg Nee ze zijn niet kauwgomroze, ze zijn ook echt niet zo vreselijk zoet, en je proeft echt wel welk fruitsoort er in verwerkt is. En ja, natuurlijk zijn ze niet zo gezond als gewone volle yoghurt of zelfgemaakte fruittoetjes, maar gut, alsof we allemaal altijd gezond eten. Mijn zoontje vindt ze heerlijk. We kopen ze niet vaak, omdat ik het een luxe product vind. Dus af en toe verras ik hem ermee.
Hier ook hoor. Oudste mag ze af en toe hebben. Jongste tot nu toe 1 keer gehad, bij gebrek aan ander toetje ( was vergeten kwark te kopen ). Hij vond het, natuurlijk, heeeeerlijk. Ach, van af en toe zo'n ding krijgen ze niet direct een dicht geslibte ader.
Ik wilde het ook af en toe gaan geven vandaar mijn vraag maar ik ben er klaar mee... Ze vonden het heerlijk, dat is zeker maar ze hebben zo'n last van hun buikjes gehad... Dat hebben ze met yoghurt nooit!!! Heb het een dagje niet gegeven, geen last van buikpijn. De dag erna wel gegeven en weer hysterisch en veel scheetjes laten enzo... Ik blijf lekker bij de yoghurt en zal binnenkort de normale kwark eens introduceren!!!
Tja ieder zijn ding toch. Dat gewijs altijd naar elkaar. Wat sneu dat ze er zo'n last van gehad hebben. Ik heb dit ook al eens van een vriendin gehoort. Sneu hoor.
Ach heb t geprobeerd en weet dat ze t mogen hebben haha daar ging het mij om! Over een paar maanden zullen we het nog eens een keertje proberen haha
Dat ´gewijs naar elkaar´ valt toch wel mee? Ik mag toch zeggen dat ik die dingen vies zoet vind en dat ik blijkbaar de smaak niet goed heb herkend. Dat kan best aan mij liggen, misschien is mijn smaak niet goed ontwikkeld en ben ik overgevoelig voor zoet. Als iemand anders ze wel lekker vindt of ze wel aan haar kinderen wil geven, prima! Het is geen gif, ik vind het alleen écht niet lekker en dat is voor mij reden genoeg om ze niet te kopen.