Hoi, Ik heb opzoek naar kleertjes van beebielove uit de collectie van afgelopen zomer (met dat groen, zoals o.a. dit vestje) Kinderkleding | babykleding | Jottum kleding online Heb marktplaats al afgespeurd, maar niks te vinden in haar maat, 80 of 86. Iemand nog tips waar ik dit zou kunnen vinden? ben opzoek naar een setje, jurkje en het vestje. Vind ze zo leuk! Alvast bedankt! Groetjes Jory
ik vind het ook een geweldig mooi merk. ik heb ook twee jurkjes gekocht afgelopen zomer. www.pimppompee.nl
Ik verkoop op MP momenteel dit setje in maat 80. Marktplaats.nl - ZGAN setje van BEEBIELOVE maat 80 - Babykleding | Maat 80
Ik heb ook een paar setjes van beebielove. Ik vind dat ze erg leuke kleding hebben maar de kwaliteit vind ik wel aanzienlijk minder dan andere kleding die ik heb. Qua model blijft het allemaal goed, maar ik vind de kleur snel vaal worden in de was. In ieder geval bij de laatste wintercollectie. Ik zal er van de zomer toch wel weer wat van kopen. Het staat zo leuk. Op www.olliewood.nl verkopen ze t ook.
Hoi, bedankt voor jullie reactie's. Heb op site's gekeken, maar helaas daar alle beebielove van afgelopen zomercollectie al uitverkocht in mijn dochters maat. @silvana81: ben niet zo van de poloshirts, maar toch bedankt voor je berichtje! We blijven verder zoeken...
Even "up"! Vestje met stippeltjes heb ik inmiddels gevonden via zp Iemand nog het strokenrokje van afgelopen zomer? mt 80 gok ik. Zou je me erg blij mee maken!