Hoe ziet jullie avondschema eruit?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oogappel, 13 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi meiden...
    Even nieuwsgierig wanneer jullie die kleine 's avonds in bad doen?

Noa krijgt om 19.00 borstvoeding en om 21.00 daarna slaapt ze door tot uurtje of 07.00.

Nu ga ik volgende week weer werken en wil ik haar 's avonds in badje doen. Wanneer zou ik dit nou gaan doen?
    Het liefst wil ik dat voor laatste borstvoeding lekker slaperig haar bedje in gaat :)

Na 19.00 voeding gaat ze trouwens nog niet naar bedje, met geen mogelijkheid gigi...

Gewoon nieuwsgierig hoe jullie het doen...

doeg doeg

2. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Meestal gaat Xavièr hier in de ochtend in bad.
    Maar misschien is het handig om Noa inderdaad tussen 19.00 uur en 21.00 uur in badje te doen. Zo word ze er lekker moe van, lekker drinken en dan lekker naar bedje!

Succes met werken volgende week!

Liefs Kiss

3. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik geef m'n dochtertje ongeveer rond 19-20u een bad, onmiddellijk erna laat ik ze drinken (bv) en dan slaapt ze goed tot omstreeks middernacht, wel hoop ik dat ze na een tijdje leert doorslapen want nu wordt ze nog regelmatig wakker 's nachts om te drinken, maar ach ja ze is nog klein he :)

4. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ook al kreeg Arthur zo rond 23 uur nog zijn laatste flesje rond die tijd dan deed ik hem meestal toch na de fles van 19 uur in bad, maar hij ging daarna ook nog wel weer even slapen (is nu nog steeds een heerlijke slaapkop).
    Ik moet ook eerlijk zeggen...vond het voor mezelf anders ook nog te laat worden als ik hem dan nog later in bad zou doen.
    Maar als je meisje na de voeding van 19 uur nog wakker blijft en dan laatste voeding zo rond 21 uur krijgt...ergens daar lekker tussenin dus.
    Denk dat het idd even zoeken voor jezelf is, succes.

Erna.

5. oogappel

oogappel Bekend lid

26 jul 2007
    842
    1
    0
    Hoi meiden...
    Even nieuwsgierig wanneer jullie die kleine 's avonds in bad doen?

Noa krijgt om 19.00 borstvoeding en om 21.00 daarna slaapt ze door tot uurtje of 07.00.

Nu ga ik volgende week weer werken en wil ik haar 's avonds in badje doen. Wanneer zou ik dit nou gaan doen?
    Het liefst wil ik dat voor laatste borstvoeding lekker slaperig haar bedje in gaat :)

Na 19.00 voeding gaat ze trouwens nog niet naar bedje, met geen mogelijkheid gigi...

Gewoon nieuwsgierig hoe jullie het doen...

doeg doeg

6. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Meestal gaat Xavièr hier in de ochtend in bad.
    Maar misschien is het handig om Noa inderdaad tussen 19.00 uur en 21.00 uur in badje te doen. Zo word ze er lekker moe van, lekker drinken en dan lekker naar bedje!

Succes met werken volgende week!

Liefs Kiss

7. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Ik geef m'n dochtertje ongeveer rond 19-20u een bad, onmiddellijk erna laat ik ze drinken (bv) en dan slaapt ze goed tot omstreeks middernacht, wel hoop ik dat ze na een tijdje leert doorslapen want nu wordt ze nog regelmatig wakker 's nachts om te drinken, maar ach ja ze is nog klein he :)

8. Aldonza

Aldonza Fanatiek lid

16 aug 2006
    2.330
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ook al kreeg Arthur zo rond 23 uur nog zijn laatste flesje rond die tijd dan deed ik hem meestal toch na de fles van 19 uur in bad, maar hij ging daarna ook nog wel weer even slapen (is nu nog steeds een heerlijke slaapkop).
    Ik moet ook eerlijk zeggen...vond het voor mezelf anders ook nog te laat worden als ik hem dan nog later in bad zou doen.
    Maar als je meisje na de voeding van 19 uur nog wakker blijft en dan laatste voeding zo rond 21 uur krijgt...ergens daar lekker tussenin dus.
    Denk dat het idd even zoeken voor jezelf is, succes.

Erna.

9. tinkerbel

tinkerbel Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.932
    0
    0
    Almere
    Hoi,

Die van mij krijgt om 18.00 voeding, en dan om 19.00 uur in badje. Doe hem ongeveer 15 min in badje, word hij lekker rozig van.
    Daarna nog even knuffelen en dan zo rond 19.30 naar bedje.
    En dan om 22.00 uur nog een fles.

Gr, Tinkerbel

10. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    mijn zoontje gaat savonds in bad,daarna gelijk een fles,dan is hij helemaal versleten en valt hij als een blok in slaap.

11. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Wij hebben C wel eens 's avonds in bad gedaan.. Daar werd hij helemaal actief en wakker van. Dus het werkt niet altijd. Wij gingen trouwens vaak even met hem op de arm onder de douche staan in de ochtend. En 's avonds eventueel nog een washandje om zijn snoet..

12. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Toen ik nog borstvoeding gaf deed ik haar voor de laatste voeding in bad dan was ze goed wakker om te drinken. Anders was het twee teugen en dan 's ochtends heel vroeg.

Annemarie

13. Denise787

Denise787 Bekend lid

20 apr 2008
    630
    0
    0
    Ik doe Kyano tegen negen uur in bad, daarna zijn laatste fles rond elf, en slaapt dan door tot acht.

14. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Meestal gaat Sanne s'morgens in bad. Maar als ik overdag moet werken gaat ze s'avonds (om de dag). Ze gaat tegen 19.00 uur in badje en krijgt dan tegen 19.30 uur de fles en gaat dan in bed.

15. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Toen Thyron zo oud was als jou kindje ging hij om 18.30 in bad en daarna lekker naar bed.
    Nu eingelijk bijna hetzelfde 18.00 in bad en dan naar bed.

16. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Toen Jelle nog zo klein was deden we hem voor de laatste fles in bad. Dat was dan rond half 11... Toen hij eenmaal om 19.00 naar bed ging om te slapen zijn we het badderritueel om 18.30 gaan doen. Dat was trouwens met een maand of 4, geloof ik...

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Dean gaat meestal rond 8 uur in bad.
    Meestal heeft hij om half 8 dan gegeten (soms wat eerder) half 9 zitten mama en dean samen op bed, dean drinkt dan nog wat en gaat dan lekker slapen.

Deel Deze Pagina