Haj meiden ik heb een vraag, de eerste echo gaat tog binnewaarts (inwendig) en vanaf welke week kunnen ze zo`n echo maken.
ja gebeurt inderdaad inwendig. vokgens mij kan dat al met een week of zes,ik kreeg een echo in de 7e week,maar niet iedereen krijgt een echo in het begin. 12 weken is de normale termijn,maar als je niet weet hoelang je zwanger bent dan kan je eerder een echo krijgen en als je met hormoonbehandelingen bezig bent e.d
dankje wel moe morgen voor het eerst naar de dokter ben er vrijdag achter gekomen en weet idd nie presies hoelang ik al zwanger ben. Dus allemaal erg spanned
ik heb echo gehad met de 8 weken en ben best stevig... eerst werd het uitwendig geprobeert was eigenlijk alles al op te zien... maar hij deed het nog inwendig omdat er geen vruchtje te zien was voor de zekerheid.... jij zal waarschijjnlijk ook wel een echo rond de 8 weken krijgen om te kijken hoe ver je dan bent... inwedige echo vond ik zelf geen zeer doen... werd ook gezegd doet het zeer aangeven want dan ga het niet goed... hopelijk dus snel een echo voor je dus weer je h oe ver je b ent!